۸۰ درصد مردم مشگین‌شهر در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند

80 درصد مردم مشگین‌شهر در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس گفت: ۸۰ درصد مردم مشگین‌شهر در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یونس اسدی عصر امروز در عملیات گازرسانی به جاده‌های بین مزارع روستای شمسیر شهرستان مشگین شهر، اظهار داشت: این طرح برای نخسیتن بار در سطح این شهرستان اجرا شده و برای جاده‌های بین مزارع در شهرستان مشگین‌شهر برق‌رسانی انجام می‌شود تا بتوانیم رضایتمندی آنها را در این راستا شاهد باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان در بخش کشاورزی گفت: 80 درصد مردم مشگین‌شهر در بخش کشاورزی فعالیت کرده و از این طریق به معیشت و امرار معاش می‌پردازند که برای توسعه در این زمینه باید سطح خدمات‌رسانی را در این حوزه بالا ببریم.

اسدی تصریح کرد: طرح برق‌رسانی به جاده‌های بین مزارع در شهرستان مشگین شهر نیز با هدف استفاده کشاورزان در بخش کشاورزی از نعمت برق و بهره‌برداری از این نعمت در راستای اجرای طرح‌های آبیاری نوین است تا بتوانیم با استفاده از این شیوه تحول و توسعه اساسی را در بخش کشاورزی شهرستان به وجود آوریم.

نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دلیل عدم امکان مالی کشاورزان منطقه برای نیرو رسانی به مزارع و زمین‌های کشاورزی دولت باید در این زمینه حمایت کرده و یاری‌گر آن‌ها باشد تا بتوانند در مسیر کشاورزی منطقه تحول ایجاد کرده و شاهد افزایش تولیدات و بهره‌وری در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه این طرح تا دو سال آینده در تمامی مناطق شهرستان اجرایی و عملیاتی می‌شود، گفت: در مرحله نخست اجرای طرح برق‌رسانی به جاده‌های بین مزارع در شهرستان مشگین‌شهر بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح پایلوت کشاورزی در بخش مرادلوی این شهرستان اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم ‌مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بها دادن به توسعه کشاورزی است، افزود: باید با بها دادن به این حوزه در شهرستان مشگین‌شهر که ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در این حوزه وجود دارد زمینه‌های توسعه‌ همه‌جانبه و اتکا به تولید داخلی را فراهم آورده و شاهد رشد و توسعه در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon