همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غرب مازندران برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غرب مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: همزمان با ایام الله دهه فجر، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غرب مازندران در چالوس برگزار می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان چالوس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در چالوس، از برگزاری همایش خانوادگی منطقه سینوا و حومه در روز جمعه 10 بهمن امسال خبر داد و اظهار داشت: این همایش که به همت شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس، بخشداری، حوزه امام سجاد(ع)، پایگاه‌های مقاومت بسیج پنج روستای دارکلا، شهر‌آرا، سینوا، سینواچشمه و طلاجو و ستاد برگزاری مراسم روستاهای پنجگانه برگزار می‌شود.

نورعلی رادمهر افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی سینوا و حومه که همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود همراه با اجرای جنگ شادی و اهدای جوایز نفیس بدون شک یک‌روز به‌یاد ماندنی برای اهالی بخش مرکزی شهرستان چالوس خواهد بود.

وی از آغاز این همایش بزرگ در ساعت 8 صبح روز جمعه 10 بهمن خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند مسیر سه‌راهی سینوا چشمه به طلاجو را تا پایان عوارضی آزادراه تهران شمال طی کنند.

رئیس شوری اسلامی بخش مرکزی چالوس با بیان اینکه این همایش در راستای تقویت روحیه نشاط و همگرایی خانواده‌ها است افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی از دیرباز همواره مورد استقبال جامعه ورزش‌دوست بخش مرکزی شهرستان چالوس قرار دارد.

وی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی جمعی را از جمله نتایج همایش پیاده‌روی خانوادگی عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی با محوریت پیاده‌روی‌های خانوادگی از اولویت‌های ستاد برگزاری مراسم روستاهای پنجگانه بخش مرکزی شهرستان چالوس است.

رادمهر خاطر‌نشان کرد: همان‌طور که انقلاب اسلامی با تکیه بر نیرو و توان جمعی اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید، شورای اسلامی بخش چالوس نیز تصمیم گرفت تا نمایش گوشه‌ای از اراده جمعی مردم انقلابی شهرستان چالوس را با برگزای همایش پیاده‌روی‌خانوادگی به تصویر بکشد.

وی، تقویت ورزش‌های همگانی را در چند سال اخیر در منطقه مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: یکی از راه‌های ایجاد شور، نشاط و شادابی اجتماعی در بین شهروندان و همچنین بالا بردن میزان سلامتی مردم برپایی همایش‌های ورزشی همگانی است.

این مسئول تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون می‌توان ورزش‌های همگانی را مقدمه ورزش‌های قهرمانی کرد و با اجرای این همایش‌ها مردم تشویق می‌شوند تا در کنار رقابت به سلامت جسمی و روحی خود توجه کنند.

وی با اشاره به اهمیت بالای ورزش همگانی بر سلامت شهروندان، گفت: توسعه ورزش همگانی برای سلامتی افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار بسیاری از عوامل باعث شادابی و پیشرفت اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon