۱۵۰ پروژه عمرانی بوئین زهرا در دهه فجر به ‌بهره‌برداری می‌رسد


150 پروژه عمرانی بوئین زهرا در دهه فجر به ‌بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بوئین‌زهرا از بهره‌برداری و افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی در دهه فجر خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسلان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت است که در این زمینه ضرورت دارد تا همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این ایام خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: در این ایام 151 طرح عمرانی و خدماتی در بوئین‌زهرا و بخش‌ها و روستاهای آن به بهره برداری می‌رسد که برای آنها بیش از 250 میلیارد تومان هزینه شده است که بیشترین اعتبار مربوط به احداث راه دو بانده بوئین زهرا به دانسفهان است که برای آن 54 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

فرماندار بوئین‌زهرا گفت: پس از آن، پروژه مربوط به دهیاری‌ها که شامل توسعه شبکه آبرسانی، گاز رسانی، بهداشت و درمان و توسعه شبکه برق، با 48 میلیارد ریال اعتبار از شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شهرستان بوئین زهرا در ایام دهه فجر است.

قاسمی، پروژه‌های عمرانی، احداث کتابخانه و مقاوم سازی برخی از واحدهای روستایی را از جمله طرح‌های روستاهای بوئین‌زهرا برشمرد و عنوان کرد: اعتبارات این پروژه‌ها از محل دریافت مبالغ ارزش افزوده و اعتبارات دهیاری‌های شهرستان بوئین‌زهرا تأمین شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی بخش‌های مختلف بوئین‌زهرا تصریح کرد: در بخش مرکزی 6 پروژه با اعتبار 23 میلیارد ریال، بخش بشاریات با 24 طرح و 9 میلیارد ریال، بخش شال با 8 پروژه و 770 میلیارد ریال، بخش رامند با 9 پروژه و 11 میلیارد ریال از جمله به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بوئین‌زهرا زیرساخت‌های معابر، پارک و بازیگاه، شبکه بهداشت و درمان و توسعه شبکه حامل‌های انرژی را از جمله مهمترین پروژه‌های انجام شده برشمرد و عنوان کرد: دبیرستان شبانه‌روزی ارداق نیز با اعتبار 13 میلیارد تومان نیز از پروژه‌های آموزشی این بخش است.

قاسمی اجرای سیستم آبیاری تحت فشار با 15 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon