زرگرپور: رویکرد سفر رئیس جمهور به اصفهان رفع مشکلات استان است

زرگرپور: رویکرد سفر رئیس جمهور به اصفهان رفع مشکلات استان است

خبرگزاری تسنیم: استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن را ایجاد می‌کند که با حضور بالاترین مقام قوه مجریه مشکلات استان بررسی و گره‌گشایی از آن‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان اصفهان به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: براساس برنامه، کاروان تدبیر و امید در آینده نزدیک به اصفهان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به به مشکلات پیش‌روی استان افزود: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن را ایجاد می‌کند که با حضور بالاترین مقام قوه مجریه مشکلات استان بررسی و گره‌گشایی از آن‌ها صورت گیرد.

استاندار اصفهان این امر را مستلزم حضور باشکوه مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید عنوان و بیان کرد: ابهت، عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در میدان امام (ره) ظهور و تجلی می‌یابد.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی سفر رئیس جمهور به اصفهان، دیدار مردم اصفهان با رئیس جمهور بوده و وزرا به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

امام جمعه اصفهان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه همه مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخورد‌های خود مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: مدیران خدمتگزاران مردم بوده و تکریم ارباب رجوع وظیفه اخلاقی همه آن‌‌ها است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژادافزود: اخلاق مدیریتی شکلی است که انسان را به کار خوب سوق داده و امری ظاهری نیست.

امام جمعه اصفهان پایه‌های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل عنوان و بیان کرد: بداخلاقی‌ها به دلیل عدم کنترل غضب و شهوت ایجاد می‌شود‌.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اصفهان بر استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon