حامی اصلی وهابیت و بهائیت، رژیم صهیونیستی است

حامی اصلی وهابیت و بهائیت، رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه حامی اصلی وهابیت و بهائیت، رژیم صهیونیستی است، گفت: حمایت آل سعود از رژیم صهیونیستی در مسائل سوریه کاملاً مشهود است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان، اظهار داشت: امروزه خوشبختانه انقلاب اسلامی با تفکر الهی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) در نقطه مقابل تفکر وحشیانه غرب قرار گرفته است.

وی گفت: در زندگی و جوامع غربی فرهنگ حیوانی بر جامعه و مردم حاکم است و زندگی انسانی چندان جایگاهی ندارد و در چنین شرایطی جهان غرب به سمت برهنگی و فرهنگ غیرالهی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در کردستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایجاد تغییر و تحول در جهان اشاره کرد و افزود: امام راحل(ره) با نگاه زیبایی انقلاب اسلامی را از سال‌های 1341 و 42 آغاز کرد که نقطه عطفی در تاریخ جهان شد و هدف امام از این انقلاب، نخست مبارزه با طاغوت، دوم استقرار حکومت اسلامی در جهان و دیگری رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) بود.

وی از دین اسلام به عنوان دین جاودانه و جهانی نام برد و گفت: دین اسلام دینی است که تمام جهان را به درستی هدایت می‌کند و گرایش به این دین نسبت به سایر ادیان دیگر بیشتر است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور و بروز قدرت‌های آزادی‌خواه جهان دانست و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی به هم ریخت و نظام ولایت فقیه در جهان مطرح شد که برای دشمنان و جهان غرب و شرق ناشناخته بود.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی بود که جهان و بشریت را از جاهلیت و نادانی زمان طاغوت نجات داد و متحول کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به نوع حکومت اسلامی در کشور عربستان که مظهر اسلام و مذهب تسنن است، اشاره کرد و گفت: امروزه وهابیت در کشور عربستان بیشترین فجایع را علیه مسلمانان و اسلام انجام می‌دهند به طوری که گروه‌های تکفیری را به جان اهل سنت و بهائیت را به جان مسلمانان تشیع انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه حامی اصلی وهابیت و بهائیت، اسرائیل غاصب است، تصریح کرد: حمایتی که آل سعود از رژیم صهیونیستی کرده و می‌کند در جنگ اخیر سوریه و مسائل این کشور مسلمان کاملاً آشکار است.

وی به تلاش دشمنان در متضرر کردن کشورهای اسلامی دارای سرمایه نفت اشاره کرد و افزود: امروز قیمت نفت کشورهای اسلامی که با سرمایه این نعمت خدادادی اداره می‌شوند به یک سوم رسیده و این کشورها بیشترین ضررها را متحمل می‌شوند و سود این قضیه به کشورهای غربی و اروپایی برمی‌گردد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon