دبیرخانه کانون مساجد ۳۶ محفل قرآنی در کردستان برگزار می‌کند

دبیرخانه کانون مساجد 36 محفل قرآنی در کردستان برگزار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری ۳۶ محفل قرآنی در استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کامل گلباغی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کردستان، اظهار داشت: حرکت معنوی انقلاب اسلامی از خرداد سال 42 آغاز و در بهمن 57 به ثمر نشست و این انقلاب در چهارمین دهه از عمر با برکت انقلاب به معنای واقعی نقطه عطفی در تاریخ اسلام است.

وی تقویت باور عمومی نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی، تقویت باورهای دینی و تعمیق ارزش‌های انقلابی در مردم، ارائه تصویر روشن از انقلاب، بیان فرصت ها و تهدیدهای انقلاب، پاسخ گویی به شبهات به ویژه برای جوانان، افزایش آگاهی عمومی نسبت به ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و تقویت روحیه افتخار و بالندگی در جوانان را از اولویت‌هایی دانست که متولیان برگزار کننده آیین های گرامی داشت دهه فجر باید به آن توجه داشته باشند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان تصریح کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزاری 36 محفل قرآنی در سطح استان، برگزاری شب شعر انقلاب، اهدای 4 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های پیشبینی شده دبیرخانه در گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر و انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه‌های دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که بتواند بیانگر عظمت انقلاب اسلامی ایران بوده و در واقع شکوه انقلاب اسلامی ایران باید به جهانیان نشان داده شود.

گلباغی با تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه‌جانبه مردم در صحنه‌ها، افزود: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

وی غبارروبی و عطر افشانی مزارشهدا با حضور مدیران مسئول و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برپایی نمایشگاه کتاب در بابارشانی و حسن آباد یاسوکند بیجار، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در کانون‌های مساجد شهرستان قروه،حضور منسجم اعضای کانون‌های مساجد استان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برشمرد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از افتتاح 12 کانون فرهنگی هنری، همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: با افتتاح این کانون ها شمار کانون‌های مساجد استان به 362 باب می‌رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon