پدافند ارتش در مرزهای غربی به هر تهدیدی پاسخ قاطع می‌دهد

پدافند ارتش در مرزهای غربی به هر تهدیدی پاسخ قاطع می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان گفت: پدافند مقتدر ارتش جمهوری اسلامی در خط مرزی ایران و کشور عراق حضور داشته و آماده پاسخ به هر تهدید احتمالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر کیومرث شرفی صبح امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل لشگر 28 پیاده کردستان با با نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به خدمات ارتش به انقلاب و نظام اظهار داشت: امام خمینی(ره) اعتماد زیادی به ارتش داشتند و در 29 فروردین سال 58 دستور دادند که ارتشیان با تمام ساز و برگ به میدان آمده و از نظام حفاظت کنند.

وی گفت: ارتش در زمان طاغوت و رژیم ستم‌شاهی با تمام توان به طاغوت پشت کرد و کمر آنها را شکست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان با اشاره به تهاجم دشمنان داخلی و خارجی به کشورمان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در 27 اسفند ماه سال 57 حدود یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی غائله کردستان اتفاق افتاد و تمام گروهک‌های ناامید نشده پای کار آمدند و 14 ماه در شهر سنندج به مبارزه با انقلاب پرداختند و در جاهای دیگری همچون ترکمن صحرا و جنوب کشور موضوع خلق مسلمان و خلق عرب را پیش کشیدند.

وی با اشاره به شهادت 49 هزار و 850 هزار شهید والا مقام از ارتشیان جان بر کف در طول دوران جنگ تحمیلی گفت: پس از جنگ تحمیلی دشمنان ساکت ننشستند و با به راه انداختن گروهک‌های تکفیری تلاش کردند به اسلام ضربه بزنند.

امیر شرفی به تلاش ارتش در مبارزه با گروهک‌های تروریستی تکفیری اشاره کرد و افزود: 6 تیپ از جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی هم‌اکنون در مرزهای غربی کشور مستقر بوده و اماده دفاع از مرزهای میهن اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه پدافند مقتدر ارتش جمهوری اسلامی در خط مرزی ایران و کشور عراق حضور داشته و آماده پاسخ به هر تهدید احتمالی است، اظهار کرد: یگان‌های ارتش پس از آتش بس تاکنون مین‌های زیادی را به منظور امنیت بیشتر مردم خنثی کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه حریم و خط عمق خاک کشور ایران تا 50 کیلومتری خاک عراق قرار دارد، خاطر نشان کرد: جولانگاه عملیاتی و اطلاعاتی کشورمان تا 50 کیلومتری عمق این دامنه را حفظ و پوشش خواهد دارد و اجازه تعرض و تجاوز به هیچ کسی را نخواهد داد.

وی ارتشیان را جزو انسان‌های پاک و وفادار به مردم و نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در میان تمام نیروهای مسلح ارتشیان در پرونده‌های قضایی هیچ پرونده‌ایی ندارند و این جای فخر و مباهات است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon