باخت انضباطی اوساسونا در صورت نرسیدن نکونام یا انصاری‌فرد

باخت انضباطی اوساسونا در صورت نرسیدن نکونام یا انصاری‌فرد

خبرگزاری تسنیم: یکی از مسئولان باشگاه اوساسونا خبر داد در صورت نرسیدن جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد به بازی مقابل ساراگوسا این تیم بازنده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های محلی پامپلونای اسپانیا گزارش دادند، تیم فوتبال اوساسونا همچنان منتظر بازگشت جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد، 2  بازیکن ایرانی‌اش به جمع سرخپوشان پامپلونا پس از حذف ایران از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا هستند ولی ظاهراً مشکلات اداری بازگشت این 2  بازیکن را به تأخیر انداخته است.

یکی از مسئولان باشگاه اوساسونا در این مورد عنوان کرد که هنوز مشخص نیست جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد تا پایان این هفته بتوانند به اسپانیا بازگردند. وی همچنین اظهار داشت که اگر این 2 بازیکن ایرانی اگر پیش از بازی یک‌شنبه اوساسونا مقابل ساراگوسا خود را به پامپلونا نرسانند احتمال اینکه بازی بدون برگزاری با نتیجه انضباطی 3 بر صفر به سود ساراگوسا اعلام شود، وجود دارد چون در حال حاضر اوساسونا تنها 7 بازیکن حرفه‌ای در ترکیبش دارد و طبق قوانین هر تیم باید حداقل 8 بازیکن حرفه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد.

برخی بازیکنان اوساسونا در حال حاضر تیم ملی کشورشان را در رقابت‌های مختلفی همراهی می‌کنند و مصدومیت برخی بازیکنان دیگر دست یان اوربان، سرمربی لهستانی این تیم را بسته است. وی امیدوار است تا با بازگشت حتی یکی از 2 بازیکن ایرانی‌اش از این مخمصه نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon