جایگاه عوارضی قزوین-تهران جابه‌جا می‌شود


جایگاه عوارضی قزوین-تهران جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون راه و شهرسازی قزوین گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان با جابه‌جایی جایگاه عوارضی قزوین-تهران موافقت کرده و در صورت تأییدیه سایر دستگاه‌ها این عوارضی برای برطرف شدن مشکلات موجود، جابجا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، جواد حق لطفی صبح امروز در جمع مسئولان پلیس راهور قزوین، اظهار داشت: شهروندان محمدیه که نمی‌خواهند عوارض پرداخت کنند از جاده قدیم قزوین-تهران عبور کنند و در صورت استفاده از آزادراه باید عوارض پرداخت کنند.

معاون امور راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به اینکه جابجایی عوارضی قزوین-تهران به ارگان‌های زیادی مربوط می‌شود، بیان کرد: جابجایی عوارضی قزوین-تهران به ارگان‌های زیادی ارتباط پیدا می‌کند اما اداره کل راه و شهرسازی قزوین موافقت خود را برای جابجایی این عوارضی اعلام کرده است.

حق‌لطفی با اشاره به اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین‌ به دنبال تلفیق دو عوارضی قزوین-تهران و قزوین-زنجان است، عنوان کرد: ما معایب و مزایای جابجایی این عوارضی را شناسایی و ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ آن هستیم و این موضوع را از طریق استانداری و نمایندگان مردم قزوین در مجلس پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جاده الموت-تنکابن نیز در مرحله بهره‌برداری است، اعلام کرد: با بهره‌برداری که از جاده الموت-تنکابن می‌شود، عملا گرفتن عوارضی برای این جاده نیز در حال بررسی است.

معاون امور راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین درباره جایگاه پیشنهادی عوارضی جدید اعلام کرد: در پیشنهادی که داشتیم حد فاصل کوندج و نیروگاه شهید رجایی قزوین را برای جایگاه جدید عوارضی تهران-قزوین در نظر گرفتیم.

حق لطفی بیان کرد: جایگاهی که برای جابجایی عوارضی تهران-قزوین پیشنهاد دادیم این حسن را دارد که می‌تواند از مسافران سه جاده الموت-تنکابن، قزوین-زنجان و قزوین- تهران عوارض دریافت کند.

وی افزود: با جابجایی جایگاه عوارضی مشکل شهروندان شهرک مهرگان و محمدیه نیز برای پرداخت عوارض حل می‌شود و در حال حاضر منتظر دریافت پاسخ از مسئولان هستیم.

معاون امور راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به اینکه این جابجایی هزینه‌‌ زیادی برای وزارت راه دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه این جابجایی هزینه‌‌ زیادی برای وزارت راه دارد، باید این پیشنهاد از همه جهات بررسی شود تا با کمترین مشکل، بتوان این معضل را حل کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon