ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن انقلاب در اراک به‌کار گرفته شود


ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن انقلاب در اراک به‌کار گرفته شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اراک گفت: در اراک، یک‌روز به نام 'انقلاب' نامگذاری شده و در این روز ویژه برنامه‌هایی در مساجد تمام نقاط شهری و روستایی به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری پیش‌از ظهر امروز در دیدار اعضاء ستاد دهه فجر استان مرکزی با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ اسلام است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت انقلابی بود که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و در این راستا اجرای برنامه‌‌های دهه فجر در شهرستان اراک باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

فرماندار اراک تصریح کرد: از یک ماه گذشته برای اجرای برنامه‌ها در این روزها برنامه‌ریزی کرده و سعی داریم امسال برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، برنامه‌های متنوع و باشکوهی دراین شهرستان در نظر گرفته شده که بیشتر مردمی است.

بختیاری بااشاره به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: رهاوردهای انقلاب اسلامی باید در عرصه‌های مختلف برای نسل جدید تبیین و برجسته‌سازی شود و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و ذوق هنری و مشارکت مردم استفاده و بهره کافی می‌بریم.

وی افزود: در شهرستان اراک یک روز به عنوان روز انقلاب در نظر گرفته شده که روستاهای همجوار، شورای شهر و دهیاری‌ها در مراسم و جشن‌های این روز شرکت می‌کنند.

فرماندار اراک تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر نشان از همبستگی، وحدت و وفاق ملی بوده و در این راستا فعالیت‌های ویژه این روزها باید با تشکیل ستادهای حقیقی در مساجد، انجمن‌ها و سایر تشکل‌های مردمی به نقطه مطلوب خود برسد چراکه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی توسط هنر منتقل شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon