۸۸۰ دانش آموز سقزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

880 دانش آموز سقزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: تا پایان امسال ۸۸۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر سقزی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، مظفر رستمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: تا پایان امسال 880 نفر از دانش آموزان دختر و پسر سقزی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: این تعداد دانش آموز در قالب 4 کاروان از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای آموزش و پرورش انتقال دستاوردهای شهیدان به نسل کنونی به ویژه به دانش آموزان است تصریح کرد: این اردوها می‌تواند در این راستا بسیار حائز اهمیت باشد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 400 نفر دانش آموز سقزی به یادمان شهدای شمال غرب کشور از جمله، شهدای سیرانبند بانه و شهدای گمنام مریوان اعزام شده‌اند.

رستمی افزود: نخستین کاروان راهیان نور این شهرستان در اولین روز از دهه مبارک فجر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه ‌شهرستان سقز هم در این جلسه با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور فقط دیدن جبهه نیست گفت: رزمندگان با احساس تکلیف در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و دانش آموزان با حضور در یادمان شهدا، در این سفر معنوی با دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا خواهند شد.

سرهنگ حق‌رضا نادرپناه با بیان اینکه امروز جوانان ما از هر سو مورد هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌اند، بر انتقال دستاوردهای رزمندگان اسلام به جوانان با ایمان ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است و حضور دانش آموزان در یادمان شهدا می تواند تداعی روزهای حماسه و خون را برای آنان داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه ‌شهرستان سقز گفت: برای سال آینده هم برنامه ریزی‌های خوبی برای اعزام کاروان راهیان نور در این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon