تفرقه‌افکنی دشمنان با هدف ضربه زدن به اسلام انجام می‌شود ‌

تفرقه‌افکنی دشمنان با هدف ضربه زدن به اسلام انجام می‌شود ‌

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد گفت: دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی امروز با انواع برنامه‌ها و دسیسه‌های پلید تلاش دارند تا در میان مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند تا به اسلام ضربه بزنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سید احمد سجادی ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر که در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه جشن‌های دهه فجر باید برای ملت ایران به ویژه نسل های آینده تبیین و معرفی شود.

وی گفت: مهم‌ترین فلسفه جشن‌های دهه فجر تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره) برای کودکان، جوانان و نسل‌های آینده است.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: از دیگر فلسفه‌های مهم جشن های دهه فجر بازگو کردن دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی است که با دوره قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی گفت: ملت ایران امروز بعد از گذشت 36 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی از بهترین امکانات و امنیت و آرامشی برخورداند که در هیچ جای جهان نمی‌توان مشابه آن را پیدا کرد.

ماموستا سجادی افزود: چهره واقعی امام(ره) از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دینی باید برای نوجوانان و جوانان تشریح شده و ضروری است معمار کبیر انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت خاص و استراتژیک جهان اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی امروز با انواع برنامه‌ها و دسیسه‌های پلید سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمین و ضربه زدن به اسلام را دارند.

وی افزود: وظیفه امروز ما بسیار خطیر بوده و باید از دین اسلام و ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تا پای جان حفاظت کنیم و به یقین بدانیم که در این مسیر پیروزی نهایی از آن ماست.

وی با اشاره به توهین کشورهای غربی به مقدسات دینی تصریح کرد: مسلمانان باید نسبت به این توهین و اهانت به مقدسات مسلمین به ویژه ساحت مقدس پیامبر(ص) بیدار و آگاه شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon