۴۰ پروژه عمرانی و تولیدی در شهرستان سروآباد افتتاح می‌شود

40 پروژه عمرانی و تولیدی در شهرستان سروآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سروآباد گفت: ۴۰ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، مسعود روحانی ‌ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی دهه فجر که در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد، با تبریک فرا‌رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در کشور حال و هوای ویژه‌ای دارد.

وی گفت: با توجه به موقعیت کنونی کشور و اقدامات دشمنان انقلاب و اسلام برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر برای ملت ایران بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: برگزاری جشن‌های مردمی در سطح روستاهای شهرستان سروآباد و معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های مهم دهه فجر در شهرستان سروآباد است.

وی به اقدامات دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی همواره در طول تاریخ دشمنی خود با ملت ایران را نشان داده و عوامل استکبار اخیراً هم اهانت به مقدسات اسلامی دشمنی خود را با جهان اسلام بار دیگر نشان دادند.

روحانی افزود: توهین به مقدسات دینی مسلمانان به بهانه آزادی بیان حربه جدید دشمنان‌ علیه اتحاد و وحدت مسلمانان جهان بود.

معاون فرماندار سروآباد هم در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان سروآباد گفت: در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سروآباد بیش از 40 پروژه به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: این پروژه‌ها در بخش های عمرانی و تولیدی و با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

لقمان درخشانی با بیان اینکه جشن‌های مردمی در ایجاد روحیه و اتحاد ملت مهم است، افزود: زمانی که دشمنان اتحاد و شور و شادی ملت ایران و حمایت آنها را از نظام ببینند، ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon