فرهنگیان مؤلف کتب درسی در قزوین تجلیل شدند


فرهنگیان مؤلف کتب درسی در قزوین تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم: همایش تجلیل از فرهنگیان مولف کتاب‌های درسی و کمک درسی استان قزوین با حضور امامی مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، همایش تجلیل از فرهنگیان مؤلف کتاب‌های درسی و کمک درسی استان قزوین با حضور محمود امانی مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونان آموزش و پرورش قزوین و مسئولان نواحی آموزش و پرورش در سالن همایش کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان برگزار شد.

در این همایش که با حضور جمعی از معلمان استان قزوین برگزار شد، به چگونگی آموزش و تعلیم و تربیت صحیح در مدارس، استفاده از روش‌های جدید و پژوهش محور و همچنین ناکارآمد بودن کتب درسی پرداخته شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این همایش با تاکید به لزوم تالیف کتاب‌های جدید درسی در نظام آموزش و پرورش از معلمان قزوینی خواست تا در این راستا ورود پیدا کرده و در تالیف کتاب‌های جدید درسی آموزش و پرورش را یاری کنند.

 محمود امانی مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش کشور نیز در این همایش اصلی‌ترین مشکل آموزشی کشور را حافظه محوری دانست و به کار گرفتن روش‌های دستوری در آموزش و تدریس کتاب‌های غیر منعطف را از جمله دیگر مشکلات نظلام آموزشی کشورمعرفی کرد.

در این همایش از مولفان فرهنگی استان قزوین به پاس زحماتی که در تالیف کتب درسی، کمک درسی و آموزشی داشتند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon