۳ طرح هادی خراسان شمالی آماده بهره‌برداری شد

3 طرح هادی خراسان شمالی آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، بهره‌برداری از سه طرح هادی در روستاهای این استان آغاز می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: طرح هادی روستای کلاته قمو در شهرستان مانه و سملقان، روستای سوخسو هاشم از توابع شهرستان راز و جرگلان و نیز طرح هادی روستای دربند در شهرستان بجنورد توسط بنیاد مسکن استان برای بهره‌برداری آماده‌شده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی برای اجرای این طرح‌ها 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

محمدی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال طرح هادی پنج روستای استان نیز وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح هادی روستاهای گره زو و باغان از توابع شهرستان شیروان طی دهه فجر وارد مرحله اجرایی می‌شود و همچنین عملیات اجرایی طرح هادی روستاهای بهارعلیا، ینگه قلعه و خیرآباد از توابع شهرستان فاروج آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از صدور پایان کار برای 36 هزار و 743 واحد مسکن روستایی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر، بهره‌برداری از 746 واحد مسکن روستایی در هفت روستای استان به‌صورت نمادین آغاز می‌شود.

وی توضیح داد: هم‌اکنون 45 واحد مسکن روستایی جاجرم، 58 واحد مسکن روستایی گرمه و 101 واحد مسکن روستایی مانه سملقان برای بهره‌برداری آماده‌شده است و بهره‌برداری از 76 واحد مسکن روستایی در راز و جرگلان، 48 واحد مسکن روستایی در بجنورد، 285 واحد مسکن روستایی در شیروان و 133 واحد مسکن روستایی در فاروج از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

محمدی گفت: بهره‌برداری از 50 واحد مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: پروژه آسفالت سایت مسکن مهر جاجرم نیز برای بهره‌برداری آماده‌شده است که همزمان با دهه فجر ساکنان آن از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی افزود: درمجموع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی امسال 19 طرح عمرانی با 112 میلیارد و 461 میلیون ریال اعتبار را برای بهره‌برداری و یا کلنگ زنی آماده کرده است که با اجرای این تعداد طرح چهار هزار و 925 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon