کشورهای غربی از گسترش اسلام در میان جوانان وحشت‌زده هستند

کشورهای غربی از گسترش اسلام در میان جوانان وحشت‌زده هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کشورهای غربی از سرعت گسترش اسلام در میان جوانان وحشت‌زده هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در اختتامیه ششمین دوره کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) انسانی والامقام هستند که برای آماده شدن بشریت برای ظهور منجی عالم بشریت تلاش فراوانی کردند.

وی به دوران ظهور امام زمان(عج) اشاره و گفت: با ظهور امام زمان(عج) اسلام و عدل و داد بر جهان حاکم می‌شود و ظلم و ستم و بیچارگی از جهان رخت بر می‌بندد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و امام خمینی (ره) تنها ایران را در نظر نداشت بلکه هدف وی گسترش انقلاب اسلامی در جهان بود.

وی گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ادامه انقلاب رسول الله بود و اهداف انقلاب نیز همان اهداف پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی به اهداف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی که در واقع همان اهداف اسلام است اشاره کرد و گفت: مبارزه با طاغوت و فراهم ساختن زمینه حکومت جهانی اسلام از جمله اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی بود.

وی به استاندارسازی رفتار خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: در استاندارد باید مراحل استاندارد دانی، استاندارد سازی و استاندارد بانی را در نظر گرفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: مبانی استاندارد دانی، شناخت درست استانداردها است بر این اساس که استانداردها می توانند در هر کشوری متفاوت باشند و تنها در شاخص‌های کلی و کلان در عرصه بین‌المللی برابر باشند.

وی با تاکید بر این که در شناسایی استانداردها باید نقش اقتدار مادی و معنوی را در نظر گرفت خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید از اقتدار ظاهری برخوردار باشد و با تجهیزات و هوشیاری خود از تخلفات جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اقتدار باطنی را برای نیروهای انتظامی مهم تر از اقتدار ظاهری دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی باید از اقتدار باطنی برخوردار باشد بدین معنا که وقتی مردم آنها را می‌بینند احساس ترس نداشته باشند بلکه احساس آرامش و اعتماد پیدا کنند.

وی با بیان این که استاندارد دانی از استاندارد سازی مهم تر است افزود: استاندارد بانی نیز پس از استاندارد سازی است که تداوم و پایداری استانداردها و روند رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری این که تعریف های امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی همان تعریف‌های پیامبر(ص) از اسلام است که به خوبی آن را تبیین کردند خاطرنشان کرد: بر اساس هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی که خدامحوری بود اکنون ایران تنها کشوری است که قانون خدا در آن حاکم است و هرچه خلاف آن باشد به قانون تبدیل نمی‌شود.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب در زمانی که حکومت‌های جهان به دنبال فراموش کردن خدا و عدم اجازه به حاکمیت دین در حکومت‌هایشان بودند قانون خدا را حاکم کرد و هدف وی استقرار آن در جهان بود و بر این اساس استاندارد دانی را پیاده کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی حاکمیت دین اسلام را سبب اقتدار انسان دانست و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) و رهبر کبیر انقلاب بر اقتدار مسلمانان تاکید داشته‌اند که این امر اکنون محقق شده و دشمنان اسلام از اقتدار نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی از سرعت گسترش اسلام در میان جوانان وحشت‌زده هستند افزود: پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) افراد شاخصی در این کشورها رو به اسلام آوردند و قرآن اکنون پرفروش ترین کتاب در اروپا شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین به تاثیر و نفوذ پیام رهبر انقلاب در میان جوانان اروپایی اشاره و خاطرنشان کرد: درایت و فرزانگی مقام معظم رهبری تا حدی است که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد فتوای رهبری را به عنوان بالاترین تضمین در مسائل هسته‌ای ایران قبول می‌کنیم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب به لحاظ علم، تدبیر و مدیریت در بالاترین حد قرار دارد که در میان رهبران جهان بی نظیر است و این بزرگترین نعمت برای نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon