طرح «پلاک آسمانی» در مهدی‌شهر اجرا می‌شود


طرح «پلاک آسمانی» در مهدی‌شهر اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی شهرداری مهدی‌شهر از اجرای طرح «پلاک آسمانی» برای اولین بار در استان سمنان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، احسان پور طاهریان در نشست خبری با خبرنگاران در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری مهدی‌شهر در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا و دهه فجر اقدام به نصب شناسه و تصاویر شهدا بانوان «پلاک آسمانی» بر سر درب منازل والدین شهدایی که در قید حیات هستند می‌کند.

وی بابیان اینکه طرح «پلاک آسمانی» به‌عنوان نمادی از پلاک رزمندگان و شهدا و هم به‌عنوان پلاک شهری است و افزود: این پلاک‌ها برای 70 شهیدی که والدینشان در قید حیات هستند تهیه و تصویر و نام شهید در آن گنجانده‌شده است.

پور طاهریان  با اشاره به اینکه اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدی‌شهر در 17 بهمن‌ماه با حضور سردار عروج مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های جانبی این اجلاسیه از دهم بهمن امسال آغازشده و به مدت یک هفته تا روز برگزاری اجلاسیه ادامه دارد.

به گفته وی، ساماندهی بلوار گلزار شهدا، افتتاح المانی از دست شهید در انتهای بلوار گلزار شهدا و آماده‌سازی سالن سینما فجر مهدی‌شهر با بهسازی و مرمت آن برای اکران فیلم‌های شیار 143 با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مهدی‌شهر از برنامه‌های در راستای برگزاری اجلاسیه است.

معاون فرهنگی شهرداری مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: تاکنون فضاسازی تبلیغات شهری اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدی‌شهر با هماهنگی و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه مهدی‌شهر انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: در این فضاسازی تبلیغاتی تعداد 10 پرتابل، 40 استند و تعدادی بیلبورد تبلیغاتی در خصوص اجلاسیه در سطح شهر نصب‌شده است.
انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon