۲ دوره آموزشی تعالی رفتار پلیس در کردستان برگزار شد

2 دوره آموزشی تعالی رفتار پلیس در کردستان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۲ دوره ۳ روزه آموزشی تعالی رفتار پلیس در کردستان برای ۶۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در اختتامیه ششمین دوره کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در این کارگاه که در 2 دوره 3 روزه برگزار شد 600 نفر از کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان سنندج  و روسای کلانتری‌های استان کردستان در آن شرکت کردند.

وی گفت: کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سنندج در 2 دوره 300 نفره برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان به اهداف کارگاه مذکور اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال این است که در ارائه خدمات و رسیدگی به مطالبات مردم استاندارها را رعایت کرده و همچنین رفتار کارکنان در مواجه و ارائه خدمات به مردم متعالی و برخاسته از آموزه‌های دینی و اسلامی باشد.

وی با اشاره به این که برگزاری کارگاه های استانداردسازی در نیروهای انتظامی به شکل فراگیر در کشور آغاز شده است گفت: کارگاه استاندارد سازی و تعالی رفتار در یگان‌هایی تشکیل می‌شود که بیشترین ارتباط را با مردم دارند که یکی از آنها پلیس پیشگیری است که بزرگترین پلیس به لحاظ تعداد کارکنان، یگان‌ها و ارائه انبوه ماموریت در ارتباط با مردم در نیروی انتظامی است.

سردار خرم‌نیا درباره برگزاری کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتاری در کارکنان کوپ در سنندج گفت: خوشبختانه این کارگاه هم از کیفیت بالایی برخوردار بود و هم افراد شرکت کننده در آن از اشتیاق و علاقه زیادی برخوردار بودند.

مشاور هیئت رئیسه ناجا و مدرس کارگاه‌های استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان کوپ هم در این مراسم با ابراز خرسندی از داشتن روحیه بالا در میان شرکت کنندگان اظهار کرد: تاکنون در استان‌های زیادی این دوره‌ها برگزار شده و بنده مدرس آن بودم اما تا به حال این چنین روحیه و انگیزه بالایی که در میان کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان دیدم در هیچ جای کشور ندیده بودم و این روحیه بالا سبب ارائه عملکرد مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon