وکیلی: پیروزی بر شهرداری زاهدان در مسابقات جهانی به ما کمک می‌کند

وکیلی: پیروزی بر شهرداری زاهدان در مسابقات جهانی به ما کمک می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: مطمئن هستم که پیروزی بر شهرداری زاهدان در مسابقات جهانی برای‌مان مفید بوده و به ما کمک می‌کند.

محمد وکیلی در مورد نخستین پیروزی تیمش در لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: گفته بودم که اصلاً دوست ندارم همه بازی‌های خود را ببازیم. همه ما زحمت کشیدیم تا برای هیچ تیمی زنگ تفریح نباشیم. من مطمئن هستم که همین پیروزی در مسابقات جهانی برای ما خیلی مفید خواهد بود و به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: ما در ست سوم 25 بر 8 به شهرداری زاهدان در زمین این تیم باختیم. جمع و جور کردن بازیکنان جوان تیم ما در این شرایط کار بسیار سختی بود. ما آنها را یکی یکی بیرون کشیدیم تا برای ست بعدی ریکاوری کنند. اگر بازیکنانم را بیرون نمی‌کشیدم در ست‌های چهارم و پنجم نیز نمی‌توانستند بازی کنند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: ست اول را خوب شروع کردیم اما در امتیازات آخر دچار اشتباهات فردی شدیم. تیم ما تا به حال این قدر بی‌تمرکز ظاهر نشده بود به طوری که من تا امتیاز 10 از هر 2 زمان استراحتم استفاده کرده بودم با این حال تنها توانستم به آنها بگویم با امتیاز پایین نبازید.

وکیلی در مورد تیم شهرداری زاهدان نیز گفت: بازیکنان حریف در دفاع و سرویس خیلی خوب عمل و تماشاگران هم تا لحظه آخر بازی، تیم‌شان را تشویق کردند. با این حال پس از پایان بازی بازیکنان ما نیز به عنوان اعضای تیم نوجوانان ایران مورد تشویق قرار گرفتند. تیم جبار -قوچان‌نژاد- خیلی خوب و مردانه بازی کرد و این مسابقه به هیچ عنوان به جنجال کشیده نشد.

سرمربی تیم ارتعاشات تصریح کرد: بازیکنان ما تشنه پیروزی بودند و حق شان بود که برنده شوند. ما روند خوبی داشتیم و در همه بازی‌ها از حریف ست گرفته بودیم. باید بگویم در فاصله 5 ماه مانده به شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در جایی قرار داریم که باید باشیم. ما پیش از مسابقات قهرمانی آسیا نیز 24 بازی تدارکاتی انجام دادیم که در همه آنها برنده بودیم.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon