معابر روستاهای بیله‌سوار با اختصاص ۸ میلیارد ریال بهسازی شد

معابر روستاهای بیله‌سوار با اختصاص 8 میلیارد ریال بهسازی شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: معابر ۶ روستای شهرستان بیله‌سوار با اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار شن‌ریزی و بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های طرح هادی روستاهای شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستاها سبب خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در این مناطق و ماندگاری روستاییان و حتی مهاجرت معکوس می‌شود که باید تلاش کنیم در تمامی روستاهای شهرستان طرح هادی تهیه و اجرا شود.

وی از تخصیص اعتبار برای عمران و آبادانی روستاها خبر داد و افزود: بهره‌مندی روستاییان از معابر و کوچه‌های مناسب در تامین رفاه و آسایش آنها نقش بسزایی دارد که در همین راستا برای بهسازی و شن‌ریزی معابر و کوچه‌های 6 روستای بخش مرکزی این شهرستان مبلغ 8 میلیارد ریال تخصیص و جذب شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاهای شهرستان برای بهبود فضای تجاری این مناطق گفت: برای این امر مبلغ 5 میلیارد ریال در مرکز دهستان هزینه شده است تا بتوانیم شاهد بهبود کسب و کار و نیز فضای تجاری در این منطقه و به تبع آن رضایتمندی اهالی آن باشیم.

حلیم با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در مناطق روستایی بیان کرد: روستاهای ما از توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند که برای باروری و پرورش این توانمندی‌ها باید تلاش کنیم تا با سرمایه‌گذاری‌های مختلف زمینه توسعه و شکوفایی آنها فراهم آید.

وی تصریح کرد:‌ روستاهای این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و سایر توانمندی‌ها بوده که باید با جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در مسیر ایجاد صنایع مختلف در این حوزه‌ها زمینه‌ای فراهم آید تا اشتغال و درآمدزایی مردم این مناطق افزایش یابد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار کاهش مهاجرت از مناطق روستایی را مستلزم ایجاد سرمایه‌گذاری دانست و گفت: با کاهش مهاجرت از مناطق روستایی به شهری زمینه‌ای فراهم می‌شود تا سطح تولیدات کشاورزان افزایش یافته و به واسطه آن توسعه و آبادانی در این مناطق روند رو به رشد به خود بگیرد که باید همه مسئولان به این امر توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon