پیروزی‌های هفت الماس نتیجه اعتماد به بازیکنان جوان‌ است


پیروزی‌های هفت الماس نتیجه اعتماد به بازیکنان جوان‌ است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین گفت: کادر فنی هفت الماس معتقد به جوان‌گرایی بوده و پیروزی‌های هفت الماس نتیجه اعتماد به بازیکنان جوان‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: اخلاق‌گرایی یکی از معیارهای انتخاب بازیکن برای تیم بسکتبال هفت الماس قزوین است.

وی خاطر‌نشان کرد‌‌: جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای بومی استان قزوین از اهداف باشگاه هفت‌ الماس قزوین است و تیم بسکتبال هفت الماس قزوین هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد‌.

اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در لیگ برتر بسکتبال افزود‌: با وجود مصدومیت‌هایی که در طول فصل برای بازیکنان اتفاق افتاده ولی با توجه به بضاعت تیم، عملکرد قابل قبولی را در لیگ برتر بسکتبال داشتیم‌.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین تصریح عنوان کرد: صدا‌و‌سیما، رسانه و هوادار پر‌شور استان قزوین نقش بسزایی در موفقیت این تیم قزوینی ایفا کردند‌.

وی با تقدیر از صفری رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین بیان کرد‌: استفاده مناسب از منابع مالی یکی از عوامل مهم و تأثیر‌گذار در ماندگاری تیم هفت الماس در قزوین است.‌

اسلامی با اشاره به جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای بومی استان قزوین در تیم هفت الماس به عنوان اهداف بلند مدت این باشگاه ورزشی عنوان کرد‌: اهداف واقع‌گرایانه و تغییر در نوع نگرش در بسکتبال بر اساس ظرفیت‌های موجود جزء عوامل مهم در موفقیت تیم هفت الماس است.

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با اشاره به اینکه قزوین دارای جوانان مستعدی در رشته بسکتبال است، از حضور محمد یوسف‌وند در کمپ لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا تا بیست روز آینده خبر داد و اظهار کرد‌: دعوت‌نامه‌ای مبنی بر حضور محمد یوسف‌وند در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به دست باشگاه رسیده است‌.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon