۲۹ هزار مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر افتتاح می‌شود


29 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۲۹ هزار و ۶۷۸ مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

امید محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تولید و عرضه مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از اولویت‌های بنیاد مسکن است اظهار داشت: تولید و عرضه مسکن، قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی برای تسریع در تکمیل مسکن مهرتصریح کرد: همکاری سازمان‌ها و نهادهای تامین‌کننده آب، برق، گاز و سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها سبب تسریع در واگذاری واحدهای مسکونی می‌شود. 

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 347 هزار مسکن مهر سهمیه این نهاد است گفت: درشهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 347 هزار مسکن مهر سهمیه بنیاد مسکن است که تا پایان امسال 300 هزار واحد آن تحول می‌شود.

محمدی با بیان اینکه سال آینده پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر25 هزار نفر بسته می‌شود افزود: 47 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود و بدین ترتیب پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بسته می‌شود.

وی از افتتاح 29 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفردر کشور خبرداد و بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر 29 هزار و 678 مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: از این تعداد مسکن مهر 14 هزار و 150 واحد آن درقالب طرح 99 ساله و 15هزار 428 واحد نیز خودمالکی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon