خانه والیبال اردبیل افتتاح می‌شود

خانه والیبال اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: با حضور رئیس فدراسیون والیبال خانه والیبال استان اردبیل ۱۵ بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی شامگاه امروز در جلسه روسای هیئت‌های ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه عملیات ساخت خانه والیبال استان از مدت‌ها پیش در استان اردبیل آغاز شده بود، اظهار داشت: خانه والیبال استان که در شهرک کوثر اردبیل قرار دارد 15 بهمن‌ماه با حضور رئیس فدراسیون والیبال و مسئولان ارشد استان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: والیبال استان نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است و هم اکنون مسابقات لیگ والیبال استان به صورت منظم برگزار می‌شود که این مسابقات پیشرفت والیبال استان را به دنبال دارد.

فلاحی افزود: در حال حاضر چند بازیکن اردبیلی در تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور بازی می‌کنند و بازیکنان زیادی نیز از اردبیل در تیم‌های لیگ برتری کشور بازی می‌کنند که این امر نشان‌دهنده پیشرفت والیبال استان است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با بیان اینکه ورزش والیبال در کشور پیشرفت قابل توجهی داشته است و تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی به موفقیت‌های زیادی دست یافته است،‌ تصریح کرد: ما هم باید با الگوبرداری از موفقیت‌های ورزش والیبال کشور ایین ورزش را در استان تقویت کنیم.

وی گفت: ‌تیم شمشیربازی استان اردبیل در سال 92 جزو 3 تیم برتر کشور انتخاب شده  و با موفقیت‌هایی که امسال نیز در ورزش شمشیربازی استان انجام شده این انتظار می‌رود که شاهد افزایش رتبه شمشیربازی استان در کشور باشیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر چند ورزشکار مرد و زن شمشیرباز اردبیل در رشته‌های مختلف شمشیربازی در تیم ملی بازی می‌کنند و به قهرمانی‌های مختلفی در میادین ملی و بین‌المللی دست یافته‌اند که این یک افتخار بزرگ برای ورزش استان اردبیل محسوب می‌شود.

هادی صباغی افزود: در حال حاضر لیگ شمشیربازی استان در دو رشته به طور منظم و باشکوه در استان برگزار می‌شود که در صورت جذب اسپانسر جدید یک رشته دیگر نیز به لیگ شمشیربازی استان اضافه می‌شود تا شاهد شکوفایی ورزش شمشیربازی استان در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

وی یکی از مشکلات اساسی ورزش شمشیربازی استان را نبود اعتبارات کافی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و بین‌المللی برشمرد و گفت: در این زمینه مشکلات اساسی وجود دارد که باید اداره کل ورزش و جوانان حمایت همه‌جانبه‌ای از این امر داشته باشد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon