آیت الله خاتمی در جمع راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن تبریز سخنرانی می‌کند

آیت الله خاتمی در جمع راهپیمایی‌کنندگان 22 بهمن تبریز سخنرانی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های ۲۲ بهمن ۹۳ در تبریز گفت: سخنران اصلی این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران است.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درتبریزاظهار داشت: ایران امن‌ترین و مستقل‌ترین کشور جهان است و از نظر اقتصادی و سیاسی نیز جایگاه خاصی در جهان دارد که به برکت انقلاب اسلامی این توفیقات رخ داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه تبین نقش رهبری و پیروی از ولایت روابط عمومی‌ها رسالت ویژه دارند، گفت: در برنامه‌های دهه فجر به روشنگری نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر وحدت در برنامه‌های دهه فجر افزود: در برنامه‌های سخنرانی دهه فجر از برخوردهای جناحی و وابستگی جناحی پرهیز شود و خالصانه برای تبین انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شود.

تقی‌زاده بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن گفت: روابط عمومی‌ها با شعارهای جدیدی که ارائه دهند بر غنی بخشی راهپیمایی امسال اضافه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه های 22 بهمن 93 در تبریز گفت: سخنران اصلی این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

وی گفت: برنامه‌های هماهنگی برای حضور سخنران برجسته کشوری از 14 خرداد امسال آغاز شده و از میان دو چهره برجسته کشوری، ایشان در راهپیمایی 22 بهمن تبریز سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon