از سرنوشت مسکن مهر تا تلاش نافرجام شورا برای پاسخگو کردن شهردار سنندج

از سرنوشت مسکن مهر تا تلاش نافرجام شورا برای پاسخگو کردن شهردار سنندج

خبرگزاری تسنیم: اگرچه بحث سرنوشت مسکن مهر خبر اصلی کردستان در ابتدای هفته بود اما آنچه اواخر هفته در صدر اخبار قرار گرفت تلاش برخی اعضای شورا برای پاسخگو کردن شهردار سنندج نسبت به عملکردش بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، استان کردستان در هفته‌ای که گذشت شاهد رخدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بود که بی تردید آنچه همه اخبار را تحت‌الشعاع خود قرار داد تلاش برخی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برای پاسخگو کردن شهردار سنندج نسبت به عملکردش بود؛ این امر در سایه اختلافات داخلی اعضا که در جلسه طرح سؤال کاملاً مشهود بود، قطعاً نافرجام مانده و شهردار سنندج به کار خود ادامه می‌دهد مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات جدید در مجموعه شورا و شهرداری روی دهد.

پرونده مسکن مهر کشور سال 94 بسته نمی‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: به دلیل اینکه شورای پول و اعتبار افزایش وام مسکن مهر را دیر تصویب کرد اتمام همه پروژه‌های مسکن تا پایان سال آینده محقق نمی‌شود و اتمام کار 10 درصد پروژه‌های مسکن مهر در سال 95 انجام می‌شود.

زمین نمایشگاه دائمی سنندج تملک می‌شود

استاندار کردستان با بیان این که اجاره محل فعلی نمایشگاه دائمی سنندج باید تمدید شود گفت: پس از انجام رایزنی‌های لازم زمین برای نمایشگاه دائمی سنندج تملک می‌شود.

برخورد قانونی با استخدام‌های بی‌ضابطه در شهرداری‌های کردستان

استاندار کردستان گفت: در شهرداری‌های کردستان استخدام‌‌های بی‌ضابطه بسیاری صورت گرفته و این کار سبب شده بخش عمده‌ای از منابع مالی شهرداری صرف پرداخت حقوق کارکنان شود که این تخلف در حال پالایش بوده و برابر مقررات با آن برخورد می‌شود.

استان کردستان در حوزه پیشگیری از طلاق موفق بوده است

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: طلاق یک معضل جدی در کشور و استان است اما خوشبختانه در حوزه پیشگیری از طلاق در استان تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

اقدام نشریه "شارلی ابدو" جذب جوانان غربی به اسلام را سرعت بخشید

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) در نشریه "شارلی ابدو" سبب بیداری بسیاری از مردم بویژه جوانان در جهان شده است و در این مدت کوتاه، افراد بسیاری را در غرب به اسلام جذب کرده است.

حسینی‌شاهرودی: مدعیان تمدن غرب داشته‌های خود را از اسلام ودیعه گرفته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه توطئه نفتی خیانتی بزرگ به جهان اسلام است، گفت: مدعیان تمدن غرب داشته‌های خود را از اسلام ودیعه گرفته‌اند.

وحدت پیروان مذاهب اسلامی در کشور تولید کننده امنیت است‌

استاندار کردستان گفت: زمانی دشمنان این مرز و بوم به این امر دل بسته بودند که از این تنوع قومی و عقیدتی به عنوان عاملی برای ایجاد تفرقه استفاده کنند ولی نه تنها این امر محقق نشد بلکه این تنوع، خود، عامل وحدت مولد امنیت در کشور شد.

مواضع مشایخ طریقه‌های عرفانی کردستان سدی معنوی در برابر تکفیری‌ها است

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان به اعلام موضع شیوخ منطقه در مخالفت با اقدامات تروریستی گروهک‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: این مواضع منطبق با تعالیم اسلام توانسته سدی علمی، معنوی و اخلاقی در برابر گروهک‌های تکفیری ایجاد کند.

اجرای طرح سهام عدالت می‌تواند منشا ایجاد توازن منطقه‌ای در کشور باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد سنندج با بیان این که مقام معظم رهبری طرح سهام عدالت را به شرط مدیریت و اجرای صحیح به منزله جهاد تلقی فرموده‌اند گفت: اجرای طرح سهام عدالت می‌تواند منشا ایجاد توازن منطقه‌ای در کشور باشد.

روحیه و عملکرد جهادی راهگشای رزمندگان دوران دفاع مقدس بود

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به این که روحیه جهادی در کنار ایمان، اخلاص و پارسایی درس شهداست گفت: در دوران 8 سال جنگ تحمیلی رزمندگان هرجا به بن بست می‌رسیدند با روحیه جهادی عمل کرده و موفق می‌شدند.

نهادهای نظارتی در پیگیری تخلفات شهرداری سنندج با اعضای شورا همراه هستند

عضو شورای شهر سنندج با اشاره به حمایت قاطع نهادهای نظارتی از اعضای شورا در پیگیری تخلفات احتمالی شهرداری سنندج گفت: اگر طرح سؤال از شهردار سنندج در چهارچوب شورا به نتیجه مطلوب نرسد تخلفات را از طرق قوه قضائیه پیگیری می‌کنیم.

استخدام بی‌ضابطه 200 نفر در شهرداری سنندج واقعیت ندارد

شهردار سنندج با اشاره به اینکه اتهام استخدام بی‌ضابطه 200 نفر در شهرداری سنندج کذب است گفت: 26 نفر پرسنل پذیرفته شده از طریق آزمون‌های سنوات گذشته و 85 نفر دیگر هم در طول یک سال گذشته به مجموعه شهرداری اضافه شده‌اند.

شهردار سنندج افرادی را که به توصیه اعضای شورا استخدام کرده اخراج کند

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به هزینه‌های جاری شهرداری به‌ویژه در حوزه پرداخت حقوق پرسنل گفت: با صراحت از شهردار سنندج می‌خواهیم افراد استخدام شده در شهرداری سنندج به واسطه معرفی اعضای شورا را اخراج کند.

پدافند ارتش در مرزهای غربی به هر تهدیدی پاسخ قاطع می‌دهد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان گفت: پدافند مقتدر ارتش جمهوری اسلامی در خط مرزی ایران و کشور عراق حضور داشته و آماده پاسخ به هر تهدید احتمالی است.

سیستم مشاوره ضعیف دلیل افت پذیرش کنکور در کردستان است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه کنکور این استان بدترین وضعیت ممکن را دارد، گفت: یکی از دلایل افت دانش آموزان در کنکور فقدان سیستم مشاوره قوی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon