عجز رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله نشانه افول آن است

عجز رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله نشانه افول آن است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: التماس رژیم صهیونیستی به حزب‌الله نشانه افول رهبریت اربابان این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: از سربازان گمنام امام زمان(عج) به خاطر کشف حجم بزرگی از مواد مخدر از نوع حشیش، قدردانی و تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصمیم دولت در اعطای امتیاز منطقه آزاد تجاری و صنعتی به استان اردبیل به طور مستقل را یک فرصت بسیار مهم اقتصادی دانست و از مدیریت استانی در این خصوص قدردانی کرد.

وی از استاندار و نمایندگان خواست در نقشه پیوستی به لایحه دولت که به مجلس خواهد رفت، تمام مناطق چهارگانه یعنی پارس آباد، اصلاندوز، بیله سوار و گرمی درج شود.

امام جمعه اردبیل به اهالی این مناطق اطمینان داد که منطقه آزاد مستقل برای این مناطق، به طور قطع بهتر از منطقه آزاد الحاقی است و نفع اصلی منطقه آزاد مستقل، نصیب این مناطق می‌شود.

عاملی عملیات عزتمند حزب‌الله در انتقام از اسرائیل را اعاده حیثیت اعراب و مسلما‌ن‌ها دانست و ناتوانی و التماس رژیم صهیونیستی به حزب‌الله را در این باب، نشان افول هیمنه رژیم صهیونیستی و بلکه نشان افول رهبریت جهانی اربابان این رژیم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این موفقیت، جایگاه حزب‌الله و ایران را در منطقه و در معادلات جهانی بالا می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان با مقایسه نقش حزب‌الله در جهان اسلام با حرکت جهادی وهابیت که به نام داعش ظهور کرده است، گفت: اندیشه محمد بن عبدالوهاب و ابن تیمیه به محصول جهادی بالاتر از داعش منجر نمی‌شود.

عاملی با اشاره به انتشار یک سند مهم در مطبوعات آذربایجان مبنی بر شرکت سناتورهای آمریکایی در کشتار وحشتناک 20 ژانویه 1990 باکو که به عنوان انتقام ارامنه صورت گرفته است، بیان کرد: این سند تابلوی خوبی است تا آذری‌ها بدانند مشکل اصلی در قره باغ، خود آمریکا است.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به عذرخواهی کاردار موقت سفارت آمریکا در باکو در قبال این سند، این عذرخواهی را یک رسوایی بزرگ دانست.

وی با اشاره به هجمات شدید اخیر آمریکایی‌ها به حکومت آذربایجان که به عنوان نقض حقوق بشر و دموکراسی انجام می‌شود، افزود: این امور، پیش از این نیز بوده اما هیچ اعتراضی از طرف آمریکایی‌ها نمی‌شد و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در فکر منافع خود هستند نه در فکر مشکلات مردم آذربایجان.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری این حرکت منافقانه آمریکا را به خاطر باج‌خواهی از دولت آذربایجان و ممانعت از ورود روسیه به قفقاز دانست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon