حضور سردار قاسم سلیمانی در مزار شهید جهاد مغنیه + فیلم

حضور سردار قاسم سلیمانی در مزار شهید جهاد مغنیه + فیلم

خبرگزاری تسنیم: شبکه خبری المیادین با انتشار تصاویری اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی بر سر مزار شهید جهاد مغنیه در ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المیادین با انتشار یک فیلم اختصاصی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که وی شب گذشته (پنجشنبه) با سفر به منطقه ضاحیه در بیروت بر مزار شهید جهاد مغنیه و پدر او فرمانده شهید عماد مغنیه حاضر شده و برای شادی روح آنان قرآن تلاوت کرده است.

شهید جهاد مغنیه فرزند فرمانده بزرگ حزب الله شهید عماد مغنیه طی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در شهر قنیطره همراه با جمعی از نیروهای حزب الله و سردار محمد علی الله دادی به شهادت رسید.

روزنامه السفیر نوشت که سردار قاسم سلیمانی شامگاه گذشته به محض ورود به بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرده است.

به گزارش روزنامه السفیر لبنان، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شامگاه گذشته به محض ورود به بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تعدادی دیگر از مقامات بلندپایه این حزب دیدار کرد. وی سپس به منزل خانواده شهید جهاد عماد مغنیه در ضاحیه جنوبی بیروت رفت و با پدربزرگ شهید و تعدادی از اعضای خانواده وی دیدار کرد.‎

روز چهارشنبه در پی عملیات پیچیده مقاومت لبنان علیه یک کاروان نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان که در انتقام خون شهدای قنیطره صورت گرفت، دست‌کم 17 صهیونیست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. رژیم صهیونیستی تنها به زخمی شدن دست کم 7 صهیونیست و کشته شدن دو تن در این عملیات اذعان کرد.

تحلیلگران سیاسی این عملیات را شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی و دستاوردی بزرگ برای مقاومت ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان