رفع تبعیض در جامعه از اهداف مهم انقلاب اسلامی ملت ایران است

رفع تبعیض در جامعه از اهداف مهم انقلاب اسلامی ملت ایران است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سنندج گفت: رفع تبعیض، قطع دست خیانت‌کاران از بیت‌المال و گرفتن حق مظلوم از ظالم از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان جشن‌های امسال دهه مبارک فجر را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنند.

وی به ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب و انقلاب به رهبری امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل فیلسوفی به تمام معنی بود و انقلابی که پایه‌ریزی کرد در زمانی کوتاه به امید مستضعفان عالم تبدیل شد.

امام جمعه موقت سنندج به تعبیر امام(ره) که انقلاب را انفجار نود تعبیر کرد اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هر روز بالنده‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد و از آنجا که هر انقلابی که مردم قولاً و عملاً پشتوانه آن باشند هر روز قدرتمندتر می‌شود همه دنیا شاهد قدرت روزافزون این سرزمین اسلامی هستند.

وی به اهداف انقلاب اسلامی ملت ایران اشاره کرد و گفت: رفع تبعیض، قطع دست خیانت‌کاران از بیت‌المال و گرفتن حق مظلوم از ظالم از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران بود.

ماموستا حسینی با اشاره به تلاش شیطان برای فریب بندگان خدا افزود: شیطان همیشه به دنبال هدایت انسان به سوی فحشا است ولی خداوند از آنجا که ستار‌العیوب است گناهان بندگانش را می‌پوشاند، رحمت خود را شامل حال آنها کرده و به راه راست هدایت‌شان می‌کند.

وی انفاق را یکی از صفات برجسته اهل ایمان عنوان کرد و گفت: اگر مسلمانان برادران و خواهران دینی خود را از توانایی مالی خود بی‌بهره نکنند خداوند رحمت خود را شامل حال آنها کرده و بر برکت مال و دارائی‌شان می‌افزاید.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شیطان از 4 خصلت بندگان خدا پریشان و غم‌زده می‌شود تصریح کرد: شور و شوق مجاهدانی که آماده اعزام به جبهه جهاد در راه خدا هستند، اقامه نماز اول وقت، کسب روزی حلال و عزم بندگان برای تکیه به رحمت الهی اموری هستند که شیطان را عصبانی و رنجور می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon