پاسخ دندان شکن حزب‌الله به رژیم صهیونیستی غرب را سردرگم کرده است


پاسخ دندان شکن حزب‌الله به رژیم صهیونیستی غرب را سردرگم کرده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه نابودی صهیونیست نزدیک است، گفت: پاسخ دندان شکن حزب‌الله به رژیم صهیونیستی غرب را سردرگم کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده‌پاشاکی ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان، با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه، اظهار داشت: وظیفه پدر و مادر آشنا کردن فرزندان با آداب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارتباط والدین با فرزندان باید بسیار نزدیک باشد، افزود: جامعه نیازمند ترویج ارزش‌های الهی برای حرکت به سمت کمال و سعادت است.

امام جمعه موقت رشت با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت بسیار بزرگی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، گفت: پاسخ دندان‌شکن حزب‌الله به رژیم‌صهیونیستی غرب را سردرگم کرده و ضربه مهلکی به استکبار بود.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی با بیان اینکه دستیابی ایران به فناوری‌های هسته‌ای، ساخت انواع موشک، ماهواره و دستیابی به فناوری نانو را  از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی رسیدیم.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم و چراغ ملت‌های آزاده جهان است، گفت: چشم همه مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon