اتحاد در برابر توطئه‌گران علیه انقلاب و نظام واجب همگانی است

اتحاد در برابر توطئه‌گران علیه انقلاب و نظام واجب همگانی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز گفت: امروز که دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا مردم را به مسیر خلاف انقلاب هدایت کنند، بر همه مردم واجب است در برابر توطئه‌های آنان علیه انقلاب و نظام وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سقز که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در برنامه‌های این دهه مبارک مسئولان را به تلاش در راستای خدمت به مردم دلگرم کنند.

وی گفت: امروز که دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا مردم را به مسیر خلاف انقلاب هدایت کنند، بر همه مردم واجب است در برابر توطئه‌های آنان علیه انقلاب و نظام وحدت خود را حفظ کنند.

امام جمعه سقز تصریح کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی ایران امروز مردم ضمن رعایت شئونات اسلامی در راستای ترویج دین اسلام هم همواره تلاش کرده‌اند.

وی به فلسفه توبه از نگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: در توبه، همواره به روی انسان باز است و کسانی که از ته دل توبه کنند، خداوند توبه آنان را خواهد پذیرفت.

ماموستا حسین‌زاده با اشاره به اینکه خداوند متعال ارحم‌الراحمین است افزود: اگر انسان با تمام وجود از کرده‌های ناصواب خود توبه کرده و به راه راست بازگردد، خداوند یاری‌گر وی خواهد بود.

وی به موضوع ازدواج از نگاه دین اسلام اشاره کرد و گفت: ازدواج بر تمام مسلمانان واجب شده است و سنت ازدواج از سنت‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه روز ذکر و عبادت پروردگار یکتا از سوی مسلمانان است افزود: متاسفانه امروز بعضی از افراد جامعه بدون در نظر گرفتن حقوق همسایگان در داخل حیاط خانه‌ها و یا در کوچه اقدام به برگزاری مراسم عروسی آن هم با صدای بلند موسیقی می‌کنند که این امر برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کند و این رفتار از دیدگاه دین اسلام جایز نیست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon