دری نجف‌آبادی: جنایت اسرائیل در قنیطره عزم و اراده مقاومت اسلامی را افزایش داد


دری نجف‌آبادی: جنایت اسرائیل در قنیطره عزم و اراده مقاومت اسلامی را افزایش داد

خبرگزاری تسنیم: آیت الله دری نجف آبادی بااشاره به‌اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در قنیطره عزم و اراده مقاومت اسلامی را بیشتر کرد گفت: انقلاب اسلامی به‌الگویی موفق مبدل شده است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک بااشاره به‌اینکه باید تلاش شود تا بتوانیم اهداف اسلام را درکل دنیا تبیین و نهادینه کنیم اظهار داشت: شهادت سردارالله‌دادی درمنطقه قنیطره سوریه توسط بالگرد اسرائیل تبیین کننده این مهم بوده که دشمنان اسلام از گسترش دین مبین اسلام و اندیشه‌های ناب محمدی در دنیا هراس دارند و در این راستا از هیچ توطئه‌ و اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: سردار محمدعلی الله‌دادی درجغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه توسط بالگرد رژیم صهیونیستی توسط دشمنان اسلام و قرآن به‌مقام رفیع شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این سردار شهید در طول 8سال دفاع مقدس نیز از فرماندهان مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و با این توطئه و حرکت شوم دشمنان برای همیشه در تاریخ اسلام و کشورماندگارشده و می‌تواند الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.

آیت الله دری نجف‌آبادی با‌اشاره به‌اینکه این فرمانده مؤمن و ولایت‌مدار در راستای کمک به‌دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری- سلفی به‌این کشور عزیمت کرده بود گفت: تعداد زیادی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با این سردار رشید اسلام در بازدید از منطقه قنیطره مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت تعدادی از اعضای حزب الله نیز به‌شهادت‌ رسیدند.

وی افزود: این حرکت صهیونیستی عزم و اراده مقاومت اسلامی را بیشتر کرده و تبیین کننده این مهم بوده که فتنه تروریستی داعش و جریان‌های تکفیری در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی طراحی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام با کینه دیرینه خود در راستای دست‌یابی به‌اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند  و برای دست‌یابی به‌اهداف و مقاصد خود به‌قوانین بین المللی و اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیستند.

آیت الله دری نجف آبادی با‌اشاره به‌اینکه این انقلاب و نظام حاصل خون شهدا بوده گفت: حزب الله بار دیگر توانست این توطئه دشمنان را پاسخ دهد و با شکست آن‌ها بتواند بار دیگر به‌ آمریکا، فرانسه، داعش وآل سعود تذکر دهد که باید شان و حرمت اسلام و پیامبراکرم(ص) را حفظ کنند و دست از ستیزه‌جویی با اسلام و قرآن بردارند.

وی افزود: هتک حرمت به‌اسلام و مقدسات به‌نفع این افراد نیست و باید از عناد با اسلام دست بردارند و بدانند مردم همیشه در صحنه این کشور در راه حفظ این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند تا بتوانند اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم ایران در مبارزه با طاغوت و سرنگونی رژیم ستمشاهی این مهم را نشان دادند که همیشه و در همه حال به‌دنبال این هستند که بتوانند یک حکومت اسلامی و قرآنی را داشته باشند و با حرکت در مسیر ولایت بتوانند اهداف نظام را محقق کنند.

دری نجف آبادی بااشاره به‌توطئه‌های دشمنان در مدت زمانی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد گفت: در مدت زمان 36 سال گذشته شاهد آثار و برکات این نظام و انقلاب بوده‌ایم و اگر توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی، ترورها، جنگ تحمیلی و فشارهای بین المللی نبود کشور ایران امروزه توانسته بود به‌موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب با توجه به‌جمعیت آن دوران 47 درصد جمعیت بی‎سواد بودند که در حال حاضر این مهم افزایش داشته و کشور ایران در تمامی زمینه‌های آموزش و پرورش، دانشگاه، بهداشت و درمان توانسته به‌رشد و توسعه دست پیدا کند و پیشرفت‌های قابل توجهی را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی دارای شرایط بسیار مطلوبی در تمام زمینه‌ها بوده و به‌عنوان خطه امام خمینی(ره) باید به آن توجه ویژه‌تری شود و بتوانیم از این ظرفیت‌ها در رشد و توسعه استان و کشور ستفاده کنیم چراکه نباید فراموش کنیم انقلاب اسلامی به الگویی موفق در جهان اسلام مبدل شده است.

دری نجف آبادی بااشاره به‌نزدیکی ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌های این ایام باید با شکوه‌تر از قبل برگزار شود و در استان مرکزی به ویژه در بیت تاریخی امام(ره) مراسم‌ها با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود و بتوانیم اهداف این انقلاب را برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تبیین و نهادینه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از مشکلات مردم مرتفع شده و در بخش بهداشت و درمان نیز در دوران بعد از انقلاب ما شاهد پیشرفت بسیار زیادی بوده‌ایم که با توجه به بودجه سال 93 بودجه تخصیصی به‌آموزش و پرورش، دانشگاه، بهداشت و درمان راهی باز شد تا بتوانند معوقات خود را پرداخت کنند و مشکلات این بخش را مرتفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی به‌سبب توانمندی‌هایی که دارد باید توسط افراد مدر و مدبر اداره شود و مسئولیت‌های این استان به‌ویژه در بخش استانداری باید به‌دست فردی سپرده شود که بتواند در این استان تحول ایجاد کند.

دری نجف آبادی با‌اشاره به اهمیت صنایع استان در رشد و توسعه همه جانبه کشور گفت: استانداری که برای این استان منصوب می‌شود بهتر است یک شخصیت ملی باشد که بتواند در بخش سرمایه و سرمایه‌گذاری و جذب افرد در این بخش‌ها گام بردارد و مشکلات این بخش‌ها را مرتفع کند و تحول عظیمی را در استان ایجاد کند.

وی افزود: مسئولان و نمایندگان مردم باید در تمامی امور خود تقوای الهی را پیشه کنند و با تقوامحوری و ولیتمداری بتوندد جامعه را از منکرات دور کنند و برای شهروندان در راستای توسعه زندگی سالم و رفاه اجتماعی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان استانی نسبت به‌ایام الله دهه فجر در این استان مسئولیت بیشتری دارند و باید بتوانند مردم را با آرمان‌های امام و شهدا آشنا کنند و اتحاد،برادری، همبستگی و انسجام را در بین مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon