گسترش دین اسلام در اروپا و آمریکا سبب ایجاد هراس در سردمداران غربی شده است

گسترش دین اسلام در اروپا و آمریکا سبب ایجاد هراس در سردمداران غربی شده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت بانه گفت: گسترش دین اسلام در اروپا و آمریکا سبب ایجاد هراس در سردمداران غربی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، ماموستا محمد محمدزاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکم شدن ارزش‌ها در جامعه بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران الهام بخش همه آزادگان برای مقابله با ظالمان و آغازگر بیداری اسلامی در سراسر جهان اسلام بود.

امام جمعه موقت بانه با اشاره به عظمت دین مبین اسلام و رسول‌الله(ص) تصریح کرد: گسترش دین اسلام در غرب سبب ایجاد هراس در دولتمردان این کشورها شده است و همین امر سبب شده تا برای دوری مردم از اسلام به هتاکی و بی احترامی به مقدسات مسلمانان روی آورند اما غرب باید بداند که این اقدامات آنها محکوم به شکستی سخت است.

وی با اشاره به سکوت برخی حکام اسلامی در برابر اهانت‌های غرب به مسلمانان و مقدسات مسلمانان گفت: این سکوت نشان از ضعف این حکام و حکومت‌های آنان دارد و این حاکمان برای چند صباحی حکومت بیشتر به هر ذلت و خواری تن می‌دهند و حتی اگر کسی در دل این حکومت‌ها به این اهانت‌ها واکنش نشان دهد از جانب حکومت به سختی مجازات خواهد شد.

ماموستا محمدزاده با اشاره به عظمت و اعجاز قرآن افزود: همان گونه که باران به زمین جانی دوباره می‌بخشد قرآن نیز به زنگی بشر حیات می‌بخشد بنابراین نزدیکی هرچه بیشتر به قرآن باید برنامه همه مسلمانان عالم باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon