اهانت نشریه غربی به پیامبر(ص) استیصال آن‌ها در برابر قدرت نفوذ اسلام را نشان داد

اهانت نشریه غربی به پیامبر(ص) استیصال آن‌ها در برابر قدرت نفوذ اسلام را نشان داد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سروآباد با اشاره به تأثیر پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان گفت: اهانت نشریه غربی به پیامبر(ص) استیصال آن‌ها در برابر قدرت نفوذ اسلام را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سید‌عبدالقادر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی غالب بودن گفتمان دین در جامعه ایران را به جهان اثبات کرد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب ملت ایران رویه تازه در حکومت‌داری در جهان به وجود آمد که تا آن زمان مانند نداشت و هیچ کس گمان نمی‌کرد این شیوه تا این حد موفق باشد ولی در سایه عنایات الهی انقلاب ملت ایران در سایه احکام اسلام به اهداف بلندی دست یافت.

امام جمعه موقت سروآباد با اشاره به تأثیر پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان تصریح کرد: یکی از تأثیرات مهم انقلاب ملت ایران بیدار شدن ملت‌های آزاده و رها شدن آنها از چنگال استبداد بود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی پیام اسلام با شیوه جدید به جهان مخابره شد و همین امر دشمنان را به تلاش برای مقابله جدی با انقلاب و دین اسلام ترغیب کرد.

ماموستا حسینی افزود: استکبار در مقابل پیام انقلاب و اسلام ایستاد و آنچه از اهانت به مقدسات اسلامی در حال حاضر شاهد هستیم نتیجه استیصال آنها در برابر قدرت نفوذ اسلام در قالب پیام انقلاب اسلامی است.

وی یکی از توصیه‌های پیامبر اسلام(ص) به مسلمانان را داشتن اخلاق حسنه عنوان کرد و گفت: اخلاق حسنه پیامبر(ص) یکی از عوامل توسعه اسلام بود و مسلمانان باید این امر را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon