صهیونیست‌ها تصور پاسخ قاطعانه حزب‌الله را نداشتند

صهیونیست‌ها تصور پاسخ قاطعانه حزب‌الله را نداشتند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار گفت: حزب‌الله لبنان پاسخ دندان شکنی به اسرائیل داد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند نیروهای حزب‌الله عملیات بزدلانه آن‌ها را به این شدت پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار که در حسینیه این شهر اقامه شد، با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده و مردم باید در حفاظت از آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "انقلاب اسلامی هنوز به پایان نرسیده است و ادامه دارد"، گفت: معظم له فرمودند در زندگی فردی و اجتماعی باید عطر دین بیشتر به مشام برسد و زمانی که این امر تحقق یافت انقلاب اسلامی به تکامل خواهد رسید.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: بزرگترین خطری که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند نادیده انگاشتن ارزش‌های انقلاب است که این امر همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی زیر سوال بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی از سوی برخی افراد را امری نا بجا دانست و گفت: ایجاد تمدن اسلامی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در شمار آرمان‌های درجه یک انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مرادی به معنا و مفهوم تمدن اسلامی اشاره کرد و افزود: تمدن اسلامی به معنای ایجاد فضای مطلوب در کشور جهت رشد و تعالی انسان برای رسیدن به هدف خلقت است.

وی داشتن قدرت اراده و ابتکار را از دیگر مصادیق تمدن اسلامی در زندگی دنیوی برشمرد و تصریح کرد: داشتن روحیه سازندگی، ایستادگی و مقاومت در برابر روحیه بد خواهان و ایجاد جامعه پیشرفته مادی و معنوی از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه بیجار به دیدار مقام معظم رهبری با دبیرکل جبهه مردمی آزاد سازی فلسطین اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این دیدار فرمودند مسئله فلسطین در راس مسائل دنیای اسلام بوده و حفظ روحیه مقاومت در جهت پیروزی فلسطین امری ضروری است.

وی با بیان اینکه تمامی ملت‌هایی که دارای روحیه انقلابی بودند همواره مورد توجه خداوند هستند، افزود: حزب‌الله لبنان پاسخ دندان شکنی به اسرائیل داد و آنها هرگز تصور نمی‌کردند نیروهای حزب‌الله عملیات بزدلانه آنها را به این شدت پاسخ دهد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon