شهادت‌طلبی نیرو‌های حزب‌الله مانع پیشروی صهیونیست‌ها می‌شود

شهادت‌طلبی نیرو‌های حزب‌الله مانع پیشروی صهیونیست‌ها می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: قدرت ایمان و شهادت‌طلبی جوانان حزب‌الله مانع پیشروی جغرافیایی صهیونیست‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال اظهار داشت: تهذیب نفس از اهم واجبات است و انسان با اخلاق حسنه خود را پرورش می‌دهد و قرآن راهگشای برنامه‌های اخلاقی است و پیامبر اسلام برای تزکیه نفس ماموریت داشت تا پیام قرآن را به امت جهان برساند.

وی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود حضرت امام خمینی(ره) که بت‌شکنی از تبار ابراهیم بود و ویژگی اصلی این نمایش در بیان موفقیت‌آمیز پیوند انقلاب و مردم بود.

رشتبری با اشاره به ارسال نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب بیان کرد: نامه معظم له به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی روح تازه در آنها دمید و سبب شد جوانان اروپایی به جست‌و‌جوی هویت اسلامی شوند.

امام جمعه شهرستان خلخال افزود: فکر روشن و منش خردمندانه رهبر فرزانه با تحریر نامه، خطاب به جوانان غرب، تجدید حیات اسلام و مظهر رویش سرزمین اسلام، پاسخگوی نیازهای فطری و مشروع جوانان غرب است.

وی با اشاره به فکر و منش حکیمانه حضرت امام (ره) برای مبارزه با شاه تصریح کرد: رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و زنجیرهای سیاهی 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

رشتبری با بیان اینکه وقایع اخیر فرانسه برای اسلام هراسی سیاستگذاری شده بود که با ارسال نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب با آگاهی و فرزانگی رهبر جهان اسلام، این تهدیدها به فرصت تبدیل شد، از جوانان غرب خواست تا با بررسی اسلام و با توجه به تاریخ غرب اسلام ناب محمدی را بشناسند.

خطیب جمعه خلخال پاسخ کوبنده حزب‌الله لبنان به اسرائیل را یادآور شد و گفت: قدرت ایمان و شهادت‌طلبی جوانان حزب‌الله مانع پیشروی جغرافیایی صهیونیست‌ها می‌شود و صهیونیست‌ها در برابر اندیشه حکومتی اسلام ناب محمدی که رویش و خیزش آن با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران اسلامی تولد یافته است را خطری بزرگ برای سرنگونی رژیم غاصب خودشان می‌دانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon