ذوب‌آهن با گل‌محمدی باز هم پرسپولیس را برد

ذوب‌آهن با گل‌محمدی باز هم پرسپولیس را برد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال که از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده بود با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید تا این تیم بار دیگر با گل‌محمدی و پس از برتری در جام حذفی این بار پرسپولیس را در لیگ شکست دهد.

مسعود حسن‌زاده در دقیقه 82 موفق به گلزنی شد تا ذوب‌آهن به 3 امتیاز این دیدار برسد.

نیمه اول
دقیقه 10:
حرکت کاوه رضایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه این بازیکن با واکنش خوب سوشا مکانی همراه بود و این دروازه‌بان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 11: ذوب‌آهنی‌ها با یک پاس کوتاه روی ضربه کرنر توپ را به قاسم حدادی‌فر سپردند. این بازیکن هم با سانتری اسماعیل فرهادی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن با ضربه سر توپ را به کاوه رضایی سپرد که سوشا مکانی یک بار دیگر او را ناکام گذاشت.

دقیقه 12: پرسپولیسی‌ها پس از حمله خطرناک ذوب‌آهن از سمت چپ حمله‌ای روی دروازه این تیم انجام دادند اما شوت هادی نوروزی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: بازی دقایقی بسیار سرد و کسل کننده دنبال می‌شد که در برخورد رشید مظاهری و هادی نوروزی چند دقیقه‌ای هم متوقف شد. به نظر می‌رسید دروزاه‌بان ذوب‌آهن نمی‌تواند مسابقه را دنبال کند اما پس از کمک پزشکان، او به چارچوب دروازه تیمش بازگشت.

دقیقه 36: اشتباه مکانی درون محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب بازیکنان ذوب‌آهن کرد اما آنها نتوانستند از این موقعیت بهره‌ای ببرند.

دقیقه 44: سانتر اسماعیل فرهادی از سمت راست روی دروازه پرسپولیس با ضربه بی‌دقت مرتضی تبریزی همراه بود تا توپ به بیرون برود.

نیمه دوم
دقیقه 46: بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از حرکت مهدی طارمی داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن، تعادل این بازیکن به هم خورد که اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. این حرکت یک بار دیگر در دقیقه 49 اتفاق افتاد و داور به دلیل تمارض به طارمی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 54: سانتر هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با ضربه سر بسیار خطرناک محمد نوری همراه بود اما ضربه کاپیتان سرخپوشان راهی به دروازه ذوب‌آهن نداشت. نوری چند دقیقه بعد از این موقعیت در میانه میدان مرتکب خطا شد که از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 64: حمید درخشان دست به اولین تعویض بازی زد و امید عالیشاه را جایگزین هادی نوروزی کرد تا از سرعت این بازیکن استفاده کند.

دقیقه 66: فشار پرسپولیس در این دقایق روی دروازه ذوب‌آهن بیشتر شد که سرخپوشان صاحب دو ضربه کرنر شدند. اولین ضربه کرنر را مدافعان ذوب‌آهن به بیرون زدند و دومین موقعیت هم توسط محسن بنگر به سمت دروازه زده شد که در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت. در این بین یحیی گل‌محمدی هم اولین تعویض خود را انجام داد و مسعود حسن‌زاده را جایگزین مهدی رجب‌زاده کرد.

دقیقه 73: حمید علی‌عسگر از سمت چپ ارسال خوبی به دهانه دروازه ذوب‌آهن داشت اما طارمی به زیر توپ زد تا ضربه او از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون برود. یک دقیقه بعد هم گل‌محمدی دومین تغییر را در تیمش ایجاد کرد و احسان پهلوان جانشین مرتضی تبریزی شد.

دقیقه 79: حمید درخشان قصد تعویض تادو را داشت که محمد عباس‌زاده را جایگزین این بازیکن کند اما مهاجم برزیلی پرسپولیس قصد نداشت از زمین بیرون بیاید و در نهایت هم با ناراحتی تعویض شد.

دقیقه 82: فرار مسعود حسن‌زاده از آفساید و خارج نشدن سوشا مکانی از چارچوب دروازه باعث شد مهاجم تازه وارد ذوب‌آهن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 83: پرسپولیسی‌ها با شروع بازی بعد از گلی که دریافت کرده بودند صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند اما مدافعان ذوب‌آهن توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

به گزارش تسنیم، ذوب‌آهن با این پیروزی 24 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس 22 امتیازی در رده هشتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon