توزیع ناعادلانه اعتبارات عمرانی در مشگین‌شهر اصلاح شود

توزیع ناعادلانه اعتبارات عمرانی در مشگین‌شهر اصلاح شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: توزیع ناعادلانه اعتبارات عمرانی و گردشگری در این شهرستان باید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌هشر با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به نظام مقدس اسلامی شده است اما این گونه خدمات رسانی شایسته ملت ایران نیست بنابراین برای خدمات‌رسانی به مردم کار شبانه‌روزی و صادقانه مسئولان را می‌طلبد.

امام جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: به همت مسئولان، بیش از 3 میلیارد ریال برای برق‌رسانی به باغات شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و با وجود اینکه کار ارزشمندی است.

باوقار با بیان اینکه بیش از 40 میلیارد ریال به بخش گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته است، گفت: متاسفانه این شهرستان با مشکلات زیادی همچون مشکل پارک، پارکینگ مواجه شده است و مسافران و مردم این شهرستان در پارک خودروهای خود با مشکل مواجه هستند. این درحالی است که مجموعه عظیم پارکینگ طبقاتی مجموعه شیخ حیدر که نیاز گردشگری شهرستان است در حالت نیمه‌کاره قرار گرفته و هیچ اقدامی برای تکمیل ان انجام نمی‌شود.

خطیب جمعه مشگین‌شهر افزود: با این حال مشاهده می‌شود مسئولان به جای حل مشکلات مردم اعتبار گردشگری را همچون قربانی تقسیم شده و در محل‌های خاص هزینه می‌کنند که این امر اوج ناعدالتی در شهرستان مشگین‌شهر است.

وی طرح آبشار گردشگری خیاوچایی تا گردولو را از دیگر طرح های گردشگری شهرستان عنوان کرد که هنوز زیرساخت لازم برای اجرای آن آماده نشده است اما برق‌رسانی آن انجام می‌شود و این در حالی است که روستاهای زیر 20 خانوار هنوز بدون برق زندگی می‌کنند.

باوقار با اشاره به مشکلات مصلای بزرگ شهرستان مشگین‌شهر گفت: این مصلا متعلق به مردم این شهرستان است که نماز جمعه در آن اقامه می‌شود و مدت‌هاست که این مجموعه به صورت نیمه‌کاره رها شده است به طوری که سیستم گرمایشی آن که با حداقل هزینه می‌توان تکمیل کرد رها شده و مسئولان اقدام به تقسیم بیت‌المال می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon