جبهه مقاومت فراتر از تصور رژیم صهیونیستی است

جبهه مقاومت فراتر از تصور رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان نیر گفت: محور مقاومت و قدرت بازدارندگی مقاومت در لبنان فراتر از تصور رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت مقام معظم رهبری آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند.

وی افزود: مردم برای انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند و ملت ایران با ایمان و آگاهی در صحنه هستند تا از انقلاب دفاع کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان بزنند و بگویند که رهبر همان رهبر است و مردم همان مردم سال‌های انقلاب و دفاع مقدس و با یک اشاره رهبری جان برای حفظ نظام می‌دهند.

خطیب جمعه نیر تصریح کرد: 36 سال پیش در چنین روزی ملت ایران به رهبری فقیه اندیشمند روشن ضمیر، حضرت امام(ره) در برابر دیکتاتوری و آنهایی که می‌خواستند کشور ایران را در سلطه خود نگه دارند، پیروز شدند.

مقدسی در مورد نخستین واکنش حزب‌الله به رژیم صهیونیستی گفت: عملیات گروه مقاومت به تجاوز اخیر اسرائیل ثابت می‌کند که قدرت بازدارندگی مقاومت اسلامی در لبنان و محور مقاومت بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که رژیم صهیونیستی تصور آن را می‌کند.

وی بیان کرد: اسرائیل با وجود آماده‌باشی که در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با لبنان و سوریه اعلام کرده بود انتظار چنین عملیات منحصر به‌فرد و موفقیت‌آمیزی از سوی مقاومت به‌ویژه از لحاظ زمانی و انتخاب هدف خاص نداشت.

امام جمعه شهرستان نیر حضور استاندار اردبیل در شهرستان نیر را گرامی داشت و با قدردانی از تلاش‌های فرماندار ساعی شهرستان، از مسئولان خواست تا نسبت به اشتغال جوانان شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند و از نیروهای بومی شهرستان در پروژه‌های مهم برای رفع معضل بیکاری در منطقه استفاده کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon