ولایت‌مداری مردم، انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند

ولایت‌مداری مردم، انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ ولایتمداری مردم، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با اشاره به فرا رسیدن 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: در این روز تاریخی امام بعد از 15 سال تبعید به ایران بازگشتند و این به خاطر ایستادگی و مقاومت مردمی بود که با تحمل سختی‌ها و رفع توطئه‌های دشمن توانستند راه را برای بازگشت امام فراهم سازند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد افزود: تاکنون به واسطه همین همت و ولایتمداری مردم، انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان بیمه بوده و با پاسداشت ارزش‌ها این انقلاب باید تداوم داشته باشد.

وی از دهه فجر به عنوان فرصتی یاد کرد که در این ایام می‌توان به بیان خدمات گسترده دولت و نظام از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون پرداخته و فلسفه شکل‌گیری انقلاب را برای نسل امروزی تبیین و روشنگری کنیم.

علوی انقلاب اسلامی را موهبت الهی و نشات گرفته از فرامین و دستورات دین مبین اسلام دانست و گفت: این انقلاب با هدایت و رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری از گردنه‌های سخت عبور کرده و به اقتدار و سربلندی دست یافته است.

خطیب جمعه پارس‌آباد با اشاره به پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون ایران یکی از کشورهای قدرتمند در میان کشورهای منطقه بوده و روز به روز در تمام عرصه‌های علمی و فرهنگی در حال پیشرفت است.

وی با یادآوری 10 ربیع‌الثانی و سالروز وفات بانوی عفیفه و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: این بانوی بزرگوار هم برای مردم ایران و هم برای مردم قم برکات بسیار بزرگی داشته‌ و الگوی بزرگی برای جوانان و به ویژه دختران است.

علوی با بیان اینکه ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه معصومه(س) باید سرمشق همه زنان و دختران عالم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ثواب زیارت حضرت معصومه (س) به اندازه ثواب زیارت امام رضا(ع) سفارش شده است که امیدواریم خداوند دل‌های ما را به نور ولایت روشن سازد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon