رامنی: در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ شرکت نمی‌کنم

رامنی: در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 شرکت نمی‌کنم

خبرگزاری تسنیم: میت رامنی، سناتور جمهوریخواه آمریکایی سرانجام اعلام کرد که از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ انصراف داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، میت رامنی سناتور جمهوریخواه آمریکا که یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 به شمار می‌رفت در نهایت اعلام کرد که در این انتخابات شرکت نخواهد کرد.

وی درباره تصمیم خود گفت: احساس می‌کنم ضروری است که آمریکا یک نماینده محافظه‌کار را به عنوان رئیس‌جمهور بعدی خود انتخاب کند. می‌دانید که من می‌خواستم آن رئیس‌جمهور باشم. اما نمی‌خواهم کار را برای نفر بعدی که شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور را دارد مشکلتر کنم. نمی‌توانید تصور کنید چقدر برای من و آن (همسر رامنی) کناره‌گیری سخت است، به‌ویژه با علم به حمایت شما و حمایت بسیاری از مردم سراسر کشور. اما معتقدیم که این کار برای  حزب و مردم کشور بهترین کار است.

این سناتور جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 از باراک اوباما نامزد حزب دموکرات شکست خورده بود.

میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 پیش از این نماینده حزب جمهوریخواه بود به حامیان مالی خود اعلام کرده بود که قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا را دارد. وی در دیدار با 30 نفر از حامیان مالی در منهتن گفت که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به صورت جدی فکر می‌کند.

از میت رامنی و جب بوش به عنوان نامزدهای حزب جمهوریخواه بری انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا خبر داده بودند و حتی بسیاری شانس رامنی را برای انتخاب نهایی به عنوان نماینده جمهوریخواهان بیشتر می‌دانستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت