منتظر رأی کمیته انضباطی برای رفتار هواداران ملوان هستم

منتظر رأی کمیته انضباطی برای رفتار هواداران ملوان هستم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: منتظر صدور رأی کمیته انضباطی در مورد رفتار هواداران ملوان بندر انزلی هستم.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره توهین‌های هواداران ملوان بندر انزلی در دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: متأسفانه امروز در ورزشگاه شاهد توهین‌هایی از سوی هواداران ملوان بندر انزلی بودیم که در این خصوص منتظرم تا کمیته انضباطی آری خود را صادر کند.

وی افزود: هواداران تراکتور همیشه در فوتبال مظلوم واقع‌شده‌اند. هواداران ما با کوچک‌ترین حرکتی محروم می‌شوند ولی بارها به ما در شهرهای مختلف توهین شده است ولی هیچ‌گونه عکس‌العملی ندیده‌ایم. ما در دیدار مقابل فولاد خوزستان بارها شعار شنیدیم ولی عکس‌العملی از کمیته انضباطی ندیدیم و دیروز هم مقابل ملوان انواع شعارهای قومیتی را علیه تیم ما سر دادند.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: واقعاً این رسم ایجادشده است که تراکتور در تبریز محروم شود ولی تیم‌های دیگر از این موضوع در امان هستند. البته باشگاه ما در این زمینه ضعیف ظاهرشده است و باید با اعتراض خود به‌صورت کتبی و با نامه‌نگاری اجازه این تبعیض را ندهد.

خطیبی درباره مسائل فنی این دیدار تصریح کرد:‌ شرایط در زمین ملوان به‌گونه‌ای بود که در زمین نمی‌توانستیم بازی کنیم چون کیفیت چمن پایین بود و بازی فیزیکی بیشتر در جریان بود و نمی‌شد مسائل فنی و تاکتیکی را اجرا کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: نیمه اول مصدومیت شهریار شیروند شاکله اصلی تیم ما را بر هم زد و مجبور شدیم یک تعویض اجباری انجام دهیم ولی نیمه دوم کیفیت بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و بازی زیباتری ارائه دادیم که می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon