زمان برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور اعلام شد

زمان برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه جشنواره ملی سرزمین نور در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در سطح ملی برگزار می شود زمان برگزاری آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در زمینه رفع مشکلات این جشنواره اعلام آمادگی کرد و گفت: جشنواره ملی سرزمین نور به بهترین نحو ممکن در اسفند سال گذشته به مدت 10 شب در خرمشهر برگزار شد که این اتفاق مهم، بارها از شبکه اول سیما به صورت زنده به  نمایش در آمد.

وی ادامه داد: در طول این 10 شب مسئولان زیادی همچون سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار کارگر رئیس حفظ و آثار و نشر ارزش های اسلامی، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان لشکری و کشوری و چهره های هنری حضور پیدا کردند و این نشان دهنده اهمیت برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی هنرمندان متعهد سراسر کشور است که آثار خود را ارسال می‌کنند. ثبت حالات معنوی زائران سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی از دیگر اهداف برگزاری «جشنواره ملی سرزمین نور» است و مسئولان جشنواره باید تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی وسیع اهداف این جشنواره انجام دهند.

وی تاکید کرد: جشنواره ملی سرزمین نور، از 15 تا 20 اسفند در اردگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود. راهیان نور، ترویج ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام به نسلی است که دوران دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده است به عبارت دیگر از بسترهای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ترویج راهیان نور است. سفرهایی که هر ساله با مشارکت خیل عظیمی از مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران