نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد + متن نامه

نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد + متن نامه

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال فدراسیون امروز در نامه‌ای کناره‌گیری خود را از این سمت اعلام کرد.

متن نامه نبی به شرح زیر است:

جناب کفاشیان - ریاست محترم فدراسیون فوتبال ج.ا.ا

مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون سپری کرده‌ایم که قطعا شرح آن مفصل است. خوشبختانه با حمایت به موقع وزیر محترم و تلاش‌های مجدانه جنابعالی در روزهای گذشته شاهد رضایت اکثریت مردم عزیزمان از عملکرد مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده‌ایم و خدا را شاکرم که به سهم خود در این فرصت داده شده انجام وظیفه نمایم.

 راضی به رضای خداوند سبحان هستم و امروز در تقدیرم آمده و با کناره‌گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون، ادامه خدمت و امانت‌داری را برای دیگر دوستان باقی گذاشته و تکلیف رقم خورده انشاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

در خاتمه از کلیه همکاران ارجمندم در فدراسیون، سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال، آکادمی ملی فوتبال، هیئت فوتبال استان‌ها، باشگاه‌های کشور و به ویژه پیشکسوتان بزرگوار و همچنین رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌نمایم.
با تشکر - مهدی  محمدنبی

1393/11/11

******

به گزارش تسنیم نبی تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی تا مقطع کارشناسی به پایان رساند. وی دارای مدارک مدیریت اداری از فیفا، مدیریت ورزشی از کمیته ملی المپیک و مدیریت حرفه‌ای از فیفا است.

از سوابق ورزشی وی می‌توان به حضور در تیم فوتبال کلنی شرق تهران، تیم نوجوانان شاهین تهران، تیم منتخب آموزشگاه‌های تهران و تیم پتروشیمی تهران اشاره کرد. محمد نبی در کارنامه مدیریتی خود سابقه مدیرعاملی باشگاه گسترش پارس خودرو، قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عضو هیئت موسس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور، مشاور اجرایی رئیس فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی دبیرکل و رئیس کمیته مسابقات، دبیرکل فدراسیون فوتبال، مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال و عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon