شناخت کافی از تیم مس کرمان داریم

شناخت کافی از تیم مس کرمان داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در دیدار مقابل مس کرمان به کسب پیروزی فکر می‌کنیم و شناخت کافی از تیم مس کرمان داریم.

احمد سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، درباره بازی عصر فردا نفت و گاز گچساران و مس کرمان در هفته دوازدهم لیگ دسته اول، اظهار داشت: بازیکنان ما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند و آماده دیدار با مس کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان نفت و گاز گچساران اکنون در آمادگی 70 تا 80 درصدی هستند، افزود: ما در تعطیلات نیم فصل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اردوی تدارکاتی و بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تا حدودی شناخت از تیم مس کرمان داریم، گفت: ما تلاش می‌کنیم در بازی با مس دست پر کرمان را ترک کنیم و به دنبال این هستیم که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم.

سنجری بیان کرد: تیم مس کرمان در تعطیلات نیم فصل چند تغییر داشته و 2 یا 3 بازیکن جدید به خدمت گرفته و ما امیدواریم بتوانیم در بازی فردا نتیجه خوبی در برابر این تیم کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در از 4 بازی نخست نیم فصل دوم، 3 بازی خارج از خانه داریم که امیدواریم در این 4 بازی بتوانیم امتیازات خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon