بابل، نماینده مازندران در مسابقات کشوری دوو میدانی شد

بابل، نماینده مازندران در مسابقات کشوری دوو میدانی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت دوو میدانی مازندران گفت: بابل به عنوان نماینده مازندران در مسابقات کشوری دوو میدانی انتخاب شد.

سید محمد خاوری در گفت و ‌گو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی رده نونهالان و نوجوانان منتخب استانی به کشوری به میزبانی بابل در سالن ورزشی تخصصی دو و میدانی حیدرکلا بابل برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی هیئت دو ومیدانی بابل به داوری و مربی‌گری پیشکسوت کشوری این رشته با حضور چند تیم شهرستانی در دو رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

خاوری گفت: در این مسابقه، مازیار نتاج مقام نخست استانی در پرتاب وزنه رده نوجوانان و سبحان امامی، مقام اول استانی در پرش طول رده نوجوانان را کسب کرد.

وی از کسی مقام سوم استانی در 60 متر سرعت رده جوانان توسط محمد لطیفی خبر داد و گفت: ابوالفضل شاهی نیز مقام نخست استانی در 60 متر سرعت رده نونهالان و علی رضا نورباران، مقام چهارم استانی در  400 متر رده نونهالان را کسب کرد.

رئیس هیئت دوو میدانی مازندران افزود: در پایان این مراسم به عناوین کسب شده استانی، حکم قهرمانی و مدال طلا، نقره و برنز از سوی هیئت دومیدانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اهدا شد.

وی بیان کرد: بابل یکی از پایگاه‌های استعدادیابی ورزش دوو میدانی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon