منابع افزایش ۵ میلیونی تسهیلات مسکن مهر تامین نشده است

منابع افزایش 5 میلیونی تسهیلات مسکن مهر تامین نشده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که منابع افزایش ۵ میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر تامین نشده است، گفت: نباید با افکار عمومی و مردم بر سر منافع بازی کرد، الان با اعصاب و روان مردم بازی می‌شود.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که وظیفه داریم از ظلم  به مردم جلوگیری کنیم، اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس در چارچوب امکانی که دارد به مسکن مهر ورود پیدا می‌کند و مافوق قانون نیسیتم.

وی با بیان این‌که به نظرم نباید با افکار عمومی و مردم بر سر منافع بازی کرد، تصریح کرد: الان با اعصاب و روان مردم بازی می‌شود. می‌گویند وام مسکن از 25 میلیون به 30 میلیون تومان افزایش یافت. اگر قرار است وام پروژه‌های مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان افزایش یابد باید منابع مالی هم به تناسب این اقدام افزایش یابد.

وی ادامه داد:‌این در حالی است که منابع افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر افزایش نیافته، اما می‌گویند وام از 25 به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که متاسفانه آلام و مشکلات مردم را اضافه می‌کنند، بیان کرد: ضمن این‌که اصل این موضوع قابل بحث است، چراکه دولت این اقدام را انجام داده تا هزینه‌های خود را پوشش دهد.

وی با طرح این پرسش که چرا این هزینه‌ها اضافه شده است، گفت: چندتا از این 5 میلیون تومان از جیب متقاضیان مسکن مهر پرداخته شده، چراکه باید چند سال پیش واحد مسکن را تحویل می‌گرفتند اما تاخیر در واگذاری هزینه‌های بالایی را به آنها تحمیل کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه