۵۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب مازندران عرضه می‌شود

50 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب مازندران عرضه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از عرضه ۵۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه سراسری بزرگ کتاب مازندران در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی صبح امروز در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران از تدوین کتاب عملکرد شورای فرهنگ عمومی مازندران در سال 93 خبر داد و اظهار داشت: مرکز رصد تهاجم فرهنگی و راه‌های مبارزه با آن در استان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: با حضور نیروهای فرهنگی، امنیتی و اطلاعاتی و تبلیغی این مرکز در استان راه اندازی می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اینکه مهم‌ترین فرصت‌های فضای مجازی در استان رصد می‌شود، تصریح کرد: راه حل‌های مقابله با آسیب‌های فضای مجازی احصا شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه 50 هزار عنوان کتاب از 646 ناشر کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران ارائه می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران با 350 غرفه دوشنبه این هفته با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

ایجاد قرارگاه مستقل ساماندهی فضای مجازی

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان باید منظم شود، افزود: تعداد برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها در سال باید بیشتر شود.

وی با تاکید بر اجرایی‌شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌ها، گفت: بررسی‌های اساسی برای تحقق برنامه‌های پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی در سال انجام شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه قرارگاه ساماندهی فضای سایبری در استان باید ایجاد شود، افزود: با توجه به هجمه وسیع فضای مجازی، ایجاد این قرارگاه امری ضروری است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon