بی‌باک: وزارت ورزش شأن مربیان را حفظ نکرد و انگیزه‌ها را کاهش داد


بی‌باک: وزارت ورزش شأن مربیان را حفظ نکرد و انگیزه‌ها را کاهش داد

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو با اینکه بضاعتش کمتر از وزارت ورزش بود، تجلیل به مراتب بهتری از مربیان داشت.

مهدی بی باک در مورد تقدیر از مربیان کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: باید بگویم شأن کل مربیان کاروان حفظ نشد. 3 فدراسیون کاراته، تکواندو و کشتی بیش از 60 درصد از مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را به دست آوردند اما تجلیلی که از مربیان این 3 رشته شد به عقیده من انگیزه آنها را کم کرد.

وی ادامه داد: واقعا معیار سنجش تقدیر از مربیان وزارت ورزش و جوانان اشتباه بوده است. فدراسیون و مربی‌ که 4 مدال طلا آورده به همان میزانی تقدیر شد که فدراسیون و کادر فنی‌ که یک مدال طلا گرفته بود. یعنی هیچ تفاوتی بین مربیان نگذاشتند. اصلا به مقدار جوایز کاری ندارم، اینکه هیچ تفاوتی نگذاشتند ما را ناراحت می‌کند.

مربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: فدراسیون تکواندو با اینکه بضاعتش کمتر بود، تجلیل به مراتب بهتری از مربیان داشت. از وزارت ورزش و جوانان بیشتر از این‌ها توقع می‌رود و امیدوارم فرقی بین مربیان موفق بگذارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon