سعود الفیصل بعد از عمل جراحی + عکس

سعود الفیصل بعد از عمل جراحی + عکس

خبرگزاری تسنیم: کاربران شبکه‌های اجتماعی اولین تصویر سعود الفیصل وزیرخارجه عربستان بعد از عمل جراحی در آمریکا را منتشر کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری أخبار 24، شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، اولین تصویر سعود‌الفیصل وزیر خارجه عربستان بعد از عمل جراحی در آمریکا که گفته می شود، موفقیت آمیز بوده را منتشر کردند.

این تصویر سعود الفیصل را در کنار برادرش ترکی الفیصل در یک خودرو نشان می‌دهد.

دربار پادشاهی عربستان سعودی، هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد شاهزاده "سعود الفیصل" در آمریکا از ناحیه ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار گرفته و این عمل موفقیت‌آمیز بوده است.

این بیانیه افزود :«الفیصل در حال انجام فیزیوتراپی است که پس از چنین عمل جراحی امری عادی است.»

براساس این گزارش، شاهزاده سعود الفیصل  که از درد مزمن در ناحیه کمر رنج می‌برد، همچنین در سال 2012 برای رفع انسداد روده ناشی از یک عمل قبلی، تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

سعود الفیصل (75 ساله) که از مارس 1975 وزیر خارجه است، نقش مهمی در تدوین موضع کشورش در قبال بسیاری از بحران‌های خاورمیانه داشته است.

شاهزاده سعود الفیصل دومین فرزند ملک «فیصل بن عبدالعزیز» و برادرزاده «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه جدید عربستان است.

با وجود اینکه رسانه های سعودی اخیرا از احتمال برکناری سعود الفیصل از پست وزیر خارجه خبر داده بودند، اما سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در تغییراتگسترده ای که اخیرا در کابینه این کشور اعمال کرد، سعود الفیصل را در سمت خود ابقا کرد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان