خرازی: پیشرفت‌های هسته‌ای ایران مرهون رهبری نظام جمهوری اسلامی است

خرازی: پیشرفت‌های هسته‌ای ایران مرهون رهبری نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه پیشرفت‌های هسته‌ای مرهون رهبری نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هیچ‌کس در عرصه بین‌المللی اجازه ندارد سر یک وجب از خاک ایران مذاکره کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، صادق خرازی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تداوم یافته است و سرنوشت ملت ایران براساس مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی تعیین می‌شود.

وی افزود: خراسان تمام تمدن ایران است اگر کمی واقع بینانه نگاه کنیم شاهد هستیم که تمام تحولات علمی و فلسفی از خراسان نشأت گرفته است.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه خراسان یک جهان بسیار بزرگ بوده که پایان آن مشخص نیست، تصریح کرد: شاعران و هنرمندان بسیار زیادی از این سرزمین به جهانیان پیام‌های خود را ابلاغ کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارنامه دولت یازدهم هنوز کارنامه‌ای نیست که بتوانیم در باره آن صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم وارث قدرت ایران بود ولی نتوانست از این میراث ارزشمند استفاده کند، تمامی قدرت نظام اسلامی با مدیریت مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) برای کشور به دست آمد.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان گفت: ایران با هزینه نظام بین‌الملل توانست منافع بسیاری را کسب کند. کسینجر می‌گوید 3 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کردیم برای اینکه قدرت بیشتری را برای آمریکا به‌وجود بیاوریم، اما بیشترین بهره را ایران برد.

وی تصریح کرد: بعد از 11 سمپتامبر، جهان وارد عرصه جدیدی شد، سال 2001 تحولات دیگری را رقم زد. ایران نخستین کشوری بود که نسبت به این واقعه واکنش نشان داد و در اجلاس «بن» توانست فعل و انفعالات جدی افغانستان را با مدیریت خودش به ثبات برساند.

خرازی تصریح کرد: 22 نوامبر و 13 دسامبر دو حادثه تاریخی دیگر رقم خورد و ایران توانست از تمامی رقبای منطقه‌ای جلو بزند، نیروهای ائتلاف بغداد توانستند وارد عراق شوند و آمریکایی‌ها عاجز بودند از کنترل آن. ایران نخستین کشوری بود که توانست بحران افغانستان را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی افتخار ایران است، تصریح کرد: سیاست خارجه ایران تا قبل از دولت نهم سبب شد که صدام در عراق زمینگیر شود. آمریکایی‌ها در آن دوران دچار یک بحران شده بودند.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پیشرفت‌های هسته‌ای ایران مرهون رهبری نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم یک وجب از خاک ایران از بین برود و هیچ‌کس در عرصه بین المللی اجازه ندارد سر یک وجب از خاک ایران مذاکره کند؛ سر سوزنی آقای ظریف از حقوق ملت ایران کوتاه نمی‌آید.

خرازی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جهان امروز قدرتمند باشیم باید قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم. باید توجه داشته باشیم پروژه آب سنگین اراک، نطنز، نصب سانتریفیوژهای پیشرفته همه در دولت اصلاحات بین سال‌های 81 تا 84 رخ داد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon